2008 m. rugsėjo 26 d., penktadienis

Barbė devyndarbė









Šiandien esu barbė devyndarbė. :P Padariau daug gerų darbų. Štai keli iš jų.


1) Pasikultūūūūūrinau. (Nenuėju į savooo mylimą universitetą, bet tai atleidžiama) Pasikultūūūrinau labai smagiai. Vakar gavau smagią dovanėlę. Du biletus į Jaunimo Teatrą. Šiandien pasipuošiau ir nukėliavau su drauge, kaip pridera protingiems žmonėms, į teatrą. Žiūrėjau spektaklį "Ana tropikuose". Visai visai įdomus spektaklis. Siūlyčiau Jums, pasidomėti teatrų repertuarais, naujais spektakliais, nes teatrų sezonas prasidėjo, ir nukėliauti nors kartą į kokį žavų spektaklį. Na, aš asmeniškai visada ištikima Oskarui, todėl man arčiausiai širdies Oskaro Koršunovo Teatras (OKT), na o kiti visi teatrai ne ka blogėsni, taigi pradėkite savo kultūūrinimosi kėlionę. (Primenu jog į teatrą, o ypač į rimtus spektaklius, stengiamės, labai labai stengiamės neeiti su suplyšusiais džinsais, džempu ir oldschooolais :) visgi, teatras lieka teatru. Klasika. )


2) Sugalvojau naują svajonę. Taipp, tai irgi geras darbas. Svajojant lengviau gyvent, tai šiandien ir palengvinau savo gyvenimą. :) Nissan 350Z. O daugiau tikriausiai žodžių nereikia. <3


3) Priivalgiau karšto šokolado su riešutais. Gardu. Leidau mano skrandžiui pasidžiaugti saldumyyynais. :)




O, dabas, dar keli geri darbai :)


* Turiu vieną gerą privalumą. Galiu prie visų, o gal ir nuo visų skaitytojų, pasveikint kai kuriuos žmones, kurie gal netyčia užklis į mano blogą. Va, miela EVE, miela DiVa, mielas Paff, mielas mano broliukas, sveikinu visus su gimtadieniais :) ;) :* lov :)


*O antras mano geras darbas, tai bus vieno žmoogaus paminėjimas. Va, taigi mano univeree yra vienaaas toks afigiennnnas stiliuuuką palaikantiiis,protingas berniukas- Lau! :) Žodžiu, norėjau Jį paminėti, na o daugiau apie Lau sužinosite kituose bloguose. (laukite tęsinio) :D


*Na ir aišku dėkoju už padovanotus biletus Ponui M. ir Jo Mamai. :D <3




va, padariau gerųų darbųų, palaikiau savo geros mergaitės įvaizdį ir einu miegot.




labanakt.


pasikultūūūrinkit.

Komentarų nėra: