2008 m. rugsėjo 11 d., ketvirtadienis

atsakymas



1.30 nakties, atidarau paskutinį kartą savo elektroninį paštą ir ką aš ten matau....paaaaaaaaakšt. new mail. nuo ko? Žygimantas Augustas. taip taip tas pats kunigaikštis apie kurį bent pusę jūsų pagalvojo. Kodėl kalbu apie tą visiems neįdomu laišką? O gi, laiške gavau ablodismentų, kometarų, kritikos, pagirimų ir viso kito gero dalyko dėl mano blogo. nežinau Pone Žygimante Augustai iš kur atsiradote, bet širdingai dėkoju, ir aišku jūsų prašymą tikrai išpildysiu. Papasakosiu apie mano gyvenimo būdą bei laisvalaikį.

whihuu, kažkas manimi domisiii ;p lailailailaiii (paplokimee visi prie savo monitorių)

Mano tikrasis vardas Ermengarda, (kilęs nuo vardo Ermengorda), todėl draugai paprastai vadina mane Inesa. Nemėgstu pasakoti apie save, apie savo gyvenimą, apie pomėgius. Skaitant mano blogą tikrai lengvai galima suprasti jog mano gyvenime svarbu stilius, kokybė, žmoniškas elgesys. Nemėgstu vulgarumo, chamiško elgėsio, bylenkokios išvaizdos, nekokybiško gyvenimo, nemėgstu kai žmonės neima iš gyvenimo visko ką jis duoda. Myliu kūrybiškus, energingus, stilingus bei mielus žmones. Dievinu naturalumą. Naturalumas tai nėra vien išvaizda (nes deja Dievulis ne visiems padovanojo šilkinę oda), bet nuoširdumas sklindantis iš vidaus. Alpstu žiūrint FTV, pavydžiu stebint Victoria Beckham, einu iš proto dėl aukštakulnių, mėgstu Petriuškievičių ir vėmiu dėl riebaluotų plaukų. Aj dar nekenčiu suši vienoje garsiausioje piecerijoje Vilniuje (nedarysiu anti reklamos ) :D



Auksinė taisyklė: kieno auksas- to ir taisyklė.


p.s. ką gi, ačiū, tam kažkam, kuris nepagailėjo laiko parašyti mailą. O skaitytojams linkiu spalvotų krentančių lapų, šilto lietaus ir gero lietsargio.





Komentarų nėra: