2009 m. sausio 19 d., pirmadienis

Milano vyrų mados savaitė

Tikriausiai jau girdėjote, kad Milane neperseniausiai prasidėjo Milano Vyrų Mados Savaitė. Nepuoliau iškarto apie ją rašyti ir pranešinėti naujausių žinių, rodyti naujausias kolekcijas, nes mano nuomone, nėra labai jau daug ko ir rodyti. Peržiūrėjus naujausias vyrų kolekcijas, visgi įsitikinau, jog būti vyrų sunku,nes atrodyti išskirtiniai nepadės net garsiausi mados namai, geriausiu atvėju per fashion show gali pamatyti tik gerą, gražų kostiumą...o šeip nieko naujo. Gal naujo ir yra, bet aš negalvoju, jog tai kas nauja būtinai turi būti gražu, aš bent šiaias metais tų naujovių nesupratau. Dizaineriai kažkaip, kuo toliau, tuo labiau pamiršta, kas yra vyras ir šeip, man kartais atrodo, kad greitai pamatysime sukneles vyrų mados savaitėse. Šiemet aišku negaliu priekaištauti, kad aptikau daug moteriškų detalių, bet aptikau daug nesamonių..kažkokie kalisonai, apsmūūkę megztiniai, ir šeip daug daug dalykų kuriuos deja nesuprantu. man vyras yra vyras, aš jau tai ne karta kartojau, ir man vyras turi atrodyti kaip vyras o ne kaip kutvėla kažkokia. Tai štai, išsakiau daugmaž savo nuomonę...na o jums pateikiu nuotraukos kuriuose tos nesamonės ir parodytos, jų galima aptikti visose kolekcijose...bent po kelis modelius tikrai kiekvienas suras...nenorėčiau, kad į pasimatymą ateitų vaikinas va taip atrodantis... bleh (puke) Na ir aišku, pabrėžiu , jog tai yra mano nuomonė, ir gal aš nesuprantu tikro paslėpto grožio.








Na ne viskas jau taip blogai, kaip pirmiausiai pasirodė... hah, nebūčiau tai aš, jei visgi nesurasčiau nerealiai gražių derinukų, kuris kiekvienas galėtų pritaikyti sau. aišku nieko išskirtinio man aptikti nepavyko, bet keletas niami niami detalių tikrai suradau. mano šios mados savaittės favoritas kaip ir dažnai pasilieka Armani- paprasta, žavu, gražu. na o D&G kaip visad paleido per podiumus, tikrus gražuoliukus, kurie papuošė visai visai gerą kolekciją. Na tai štai, kas nori pamatyti grožį siūlau Armani arba Dolce&Gabanna. Ir va jums nuotraukos kurios vertos demėsio...;) va su tokiais vyrais lėkčiau ne tik į paismatymą bet nors į pasaulio kraštą...















na bent vieną įdomią detalę aptikau... :D Man tik kilo vienas klausimas...wtf? :D :D :D ir čia ne pas vieną modelį.... :D :D :D


šiap buvau pasiruošusi labai ilgą moralą vyrų giminei, ir ruošiausi išsakyti savo nuomonę apie vyrus, bet kažkaip jaučiu, kad pradėdu tingėti, tad savo komentarus apie jų elgėsį, logiką ir šeip nusišnekėjimus pasilaikysiu iki kito karto :D

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

gejushkos more or less:D o ta deyale tai matyt patogumui:D mum to nesuprast

Anonimiškas rašė...

:D :D :D ir dziaugiuosi kad mum to nesuprast :D

Autare rašė...

Smagu jog visad rasai mados tema, apie moteris, vyrus. Tik buk gera, parasiusi dar karta perskaityk pati ir pataisyk klaidas. Ne, ne zodzius kaip "niami" ar pan, jie visai tinka ir smagu, bet siaip, nemazai tavo tekstuose gramatiniu klaidu, o mados tema bus tikrai daug maloniau skaityt, kai ju nebus.

Anonimiškas rašė...

to Ms.Smoul ir kitiems: as tikrai tikrai atsiprasau,pati zinau del tu klaidu, kartais perskaitau ir tiesiog nesinori kazko taisyt, nes dazniausiai irasus darau arba nakti, kai man visai nesigalvoja, arba darbe kur tikrai neturiu laiko tam kad kazka tikrinti. taigi tikrai bandysiuu kazka daryt, bet nu mano blogas nera literaturinis tekstas ir rasydama teksta rasau viska kas tik ateina ta minute i galva, tai butent todel dazniausiai buna ir klaidos, ar absurdiski sakiniai. tai va, prasau mane suprasti, aciu uz pastabas ir nu tikrai atsiprasau p.s. lietuviu kalba man sekasi gerai, esu normalus rastingas zmogus,nuu tiesig darbe ir visur kitur man tos gramatikos pilnai uztenka, tad tikiuosi jusu supratimo :)

Anonimiškas rašė...

Viskas tvarkoj su tavo rasyba, ne gramatikos taisykliu cia uzeinam skaityt :) Klaidos bloge tai ne nuodeme, va geriau pasiziurekit kiek zurnalistu pridaro klaidu publikuojamuose straipsniuose, o tada priekaistaukit panelei kuri raso savo malonumui, o ne butinai- kitiems :)