2009 m. sausio 29 d., ketvirtadienis

plepalai

Labas vakaras,
nežinau ar visiems jis labas, bet man tai jau tikrai labai labas, nes darbo savaitė jau the end, ir šiandien mano mylimiausias ketvirtadienio vakaras, kada galiu sedėti iki paryčių negalvodama, jog rytoj reikia anksti keltis į darbą. Todėl jau dabar siunčiuosi nerealiai daug daug visokiausių filmų, laidų, serialų ir žiūrėsių visą naktį. Tai va, šiandien perskaičiau tiek naujienų, kad jau nieko nebepamenu, bet va prisimenu, jog draugė Paris Hilton atidarys savo paveikslų parodą ( ji kaip ir aš negali gyventi be minutės demėsio), Radžiukas parašys nerealiai "įdomią" visiems knygą apie savo gyvenimą...tikrai jos labai labai laukiu, na ir dar yra viena naujiena, dėl kurios tiesiooog atradau savyje norą gyventi..Taigi..tikriausiai daugėlis mano skaitytojų naudojasi one.lt paslaugomis. Tai va, visiems noriu pranešti, kas dar to stebuklo nepamate, kad dabar jau yra VIP paslauga, kuri kainuoja apie 15 lt rodos, ir kai nusiperki tą VIP tu esi kietas ir one.lt gali naudotis su visais visais navarotais. Žoooodžiu, dabar, jeigu nori būti kietas one.lt portale po savo nuotrauka turi rašyti ne 30y30 o 50y50(kas duos 30 tam 1) <---realus užrašas, pati mačiau pas kažkokią blondyyynką. Tai va, dabar, visooos malaletkėės ir maroziukai eikit pas tėvus kol jie miega, imkit jų mobiliuoosius ir send sms :D ir būk VIP. O visi nemalaletkės ir nemarooziukai rašykite po savo nuotraukomis {kas man VIP, tam erot foto} {kas man VIP, tam numeriuka/forumiukas liudi} va.tai tiek patarimų kaip tapti kietiems. Na o dabar rimti dalykai. :|


- Julija Žilienė, žinoma kaip nuostabi (bet nenuostabiausia) Lietuvos dizainerė vasario 6 d. valstybiniame Vilniaus mažajame teatre pristatys pirmąjį autorinį kostiuminį šokio spektaklį "Karališka aistra". Priminsiu dar, kad gruodžio mėn. savo mados namų 10-metį švenčianti dizainerė pristatė meninės fotografijos paroda "Karališka aistra". Tai va, tikiuosi ir aš pabuvotii tame spektaklyje (mm) nors tiesiai šviesiai pasakysiu, esu žiauriai nusivylusi mūsų dizaineriais, o Julija Žilienė net nėra tarp mano lietuvių dizainerių favoritų, bet...laikas viską gali pakeisti :)




- Olandų fotografas Marcel van der Vlugt atskleidė savo supratimą apie grožį savo fotoalbume "Beuty and other secrets". Šiame albume galima rasti mylimiausius darbus šio fotomeninko.
(Marcel van der Vlugt gimė 1957m. Olandijoje, baigė gerą fotografų mokyklą ir yra vienas geriausių meninikų fotografijos srytyje.)












Pabaigoje tai viena nuoroda, nuo mano draugo D. N-55 (straipsnis lenkų kalba, bet nuotraukos tai tikrai net nereikalauja komentarų..omg)

Komentarų nėra: