2009 m. sausio 10 d., šeštadienis

pakšt

Xex, po sunkios dienos ir daug daug pamatytų vaizdelių nutariau pasidalinti naujienomis bei aptarti keletą dalykų. Taigi, pasigirsiu visiems, kad sesija baigta, tik nežinia ar vienas egzas išlaikytas ( 99% neišlaikytas, bet neesme :D ) Gal pasakysiu tiek, kad šeštadienį rašiau paskutinį egzaminą ir po ilgo laiko vėl buvau universitete. Šeip nekenčiu šeštadieniais keltis ryte ir kaip nenormalus žmogus važiuoti į paskaitas, bet yra vienas didelis BET, šeštadienį universitete sutinki begales nuostabių žmonių, o šiandien iš viso pastebėjau nerealiai daug gražiųųų vaikinų.. kur aš buvau iki šiol? nu rimtai, ar čia egzaminams visi paispuoše ar ką, bet nu universitetas virto gražuolių susiburimu, ko nepasakysi apie panas...( susilaikysiu nuo komentarų). Tai va, šiandien vėl įsimylėjau savo fakultetą ir šeip eilinį kartą supratau, kad mano likimaas būti tarp gražių vyrų ;D Tai tiek iš mano studentiško gyvenimo. Šeip labai norėčiau porą žodžiu pasakyti apie mūsų šalies kinoteatruose rodomą filmą "5 dienų avantiūra". Na ka, tikėjausi biški geriau, bet žinant, kaip sunku mums sekasi su filmais tai pagirti yra už ką, nors tiesą sakant nežinau ar jei žiūrėčiau šį filmą namuose prie pc, sulaukčiau the end`o. Na o dabar jau baigiu apie savo asmeniškumus ir keletas dalykų iš mūsų pasaulioo..


Pirmasis dalykas kuris mane tikrai šokiravo ir mano mintyse buvo vienintėlis klausimas WTF? Mano nuostabioji Jessica Alba...ir visgi kaip žmogaus išvaizda priklauso nuo šukuosenos. Man dabar ji visiškai neprimena tos nuostabiosios, gražiiosios, seksualiosios Albos kuria aš žavėjausi... Štai naujausios jos nuotraukos...bleeeh





O čiaa dalykas kurį sapnuosiu tikriausiai naktimis. Vienetinė rankų darbo batelių pora. Niami niami. Ir aišku ne kiekvienam suprasti tokį grožį, bet Paryžiuje kurianti avalyvę dizainerė Mai Lamore tikrai supranta ko reikia moterims (mm) (tik suprantama ne kiekvienai dienai ir ne kiekvienam vakarui...pastebėjimas toms kurios nesupranta kur karnavalas o kur rimtas elegantiškas vakaras)



Na ir dar viena naujiena iš mados pasaulio. Luis Vuitton mados namai pristatė naują kolekciją sukūrtą Stepheno Sprouseno garbei. Tarp naujos kolekcijos aksesuarų galėsime rasti firminių skeibordų bei visokiausių įdomių dalykų. Štai kelios nuotraukos iš vakarėlio Luis Vuitton mados namuose. Dalis surinktų šios kelekcijos lėšų keliaus to Free Arts NYC ir į Stepheno Spouseno muziejų.






Na ir pabaigai, labai įdomi L.Rytas televizijos laida "Kodėl?" video. Jei kas turi laiko pasižiūrėti tikrai siūlau. Laidoje nagrinėjamas lietuvaičių stilius, manieros, rengimosi būdas. Pamatysite tikrai gražių vaizdelių, ir išgirsite Petruškevičiaus, Grigaičio, dizainerės Straukaitės nuomones apie Lietuvos stilių. http://www.5kanalas.lt/index.php?cid=19&item_id=42&active=491 Tikrai verta pasižiūrėti. :)


Na šiandienai tiek, po Apelsininio Campario nesigalvooja man :)
pakšt.

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

... Ne tau mados blogus kurti ;)