2009 m. sausio 15 d., ketvirtadienis

reklamos

Šiandien nutariau parodyti visiems, kas dar nematė naujausius Armani ir MiuMiu reklamines kompanijas o priedo įdėti man labai įdomią DSQUARED2 reklamą, kuri irgi neseniai pasirodė.


DSQUARED2 šiemėt pasikvietė Steven Meisel, žymų mados fotografą (apie kurį rašiau jau ne vieną kartą) ir dvi labai labaaai garsias manekenes- Linda Evangelista ir Noami Campbell. Na ir aišku, tokie profesionalai negalėjo padaryti tiesiog fotosesiją, jie padarė tiesiog įspūdingąą reklamą. Mane šios nuotraukos iškarto sužavėjo. Moteriškos kovos dar niekada neatrodė tokios niami niami. 10 su pliusu.



Na o vakar pasaulyje pasirodė naujosios Armani reklaminės kompanijos nuotraukos su mano mylimąja Victoria Beckham. Na ką gi, nuotraukų stilius primena man Davido reklamas. nepasakyčiau, kad pamačiau labai kažką įspūdingo, bet šeip paprasta, gražu ir tiesiog armaniška. Va...na ir aišku nustebau, kaip ir visas pasaulis, nes Vicky kūnas atrodo tikrai ne per liesas ir tikrai tokio amžiaus moteris jai gali tiik pavydėti...beliko sulaukti dar daugiau nuotraukų.





Tą pačią dieną, kaip ir Armani nuotraukos, savo reklaminę kompaniją pristatė ir MiuMiu su Kate Holmes. Per daug spręsti iš vienos matytos nuotraukos nelabai ką ir galima, jei atvirai, žiūrint į tai, kad nelabai mėgstu Kate, bet ši nuotrauka man patinka, tiek jos veido išraiška, tiek ta puikioji suknelė. Laukiame daugiau nuotraukų , o tada ir vertinsime.


o pabaigai mano pastebėjimas...per didėlis tas sutapimas, kad vieną dieną pristatytos dvi svaarbios reklaminės kompanijos, kuriose dalyvauja geriausios drauges-aršiiausios konkurentes..įdomu čia...

4 komentarai:

Dreams and Lights rašė...

DSQUARED2 reklama kvepia saltumu man, bet grazu, ledines moterys, o dar mustynes.. uztat armani nustebino savo paprastumu sikart, bet grazu ir ganetinai jauku, man patinka net labai:)

Anonimiškas rašė...

na prisiminus Davido arani reklama tai man jos ziauriai panašios, noretusi gal daugiau kazko, be visgi, paprasta ir grazu :)

Anonimiškas rašė...

nu tai tame ir esme, kad jos butu panasios:Pp~ nors siaip tai man db labiau patiko, o vb kazko truksta, negyva kazkokia...

Anonimiškas rašė...

O man DB lygiai toks pat kaip ir VB nezinau ka tu jame gyvo pamatei :D o tai kad DB tau labiau patiko tai savaime aisku... :D vaikinms VB labiau patiks :P