2008 m. lapkričio 28 d., penktadienis

.

Labas rytas,
kasdien atsikelus einu prie lango ir stebiuosi kaip keičiasi oras, vieną dieną visuuur sniegaaas, balta baltaa kur dairais, kitą rytą atsikėli ir jauuu visuuur žaliuoja pieva o ant asfaltooo didelėės balos. Tikriausiai dauguma jūsų tikėjosi mano įrašus pamatyti vakar, bet deja, turėjau labaaaaaaaaaaaaaaaaaai labaaaaaaaaaaai darbingą savaitę, ne tik darbe, bet univere ir šeip :) Šiandien paruošiau jums, trump` naujienų ir nenaujienų, grožybių ir ideatizmų, ir šeip visokiausių dalykų. Turbūt pastebėjote, job bloge atsirado daug daug daugiau nuotrauku nei buvo, tai tikriausiai todėl, jog pati pastebėjau kad, kai skaitau kažką, dažnai skubu ir peržiūriu tik nuotraukas. Tai todėl ir jums pateikiu kuo daugiau nuotraukų, iš nuotraukų visgi lengviau pasisemti idėjųų ;) na vaa ir dar vieenas dalykas prie manoo tokios rytinės ilgos kalbos, tai vaa blogo apklausa pasiekė rekordą :D 28 žmonės...ne daug, bet visgi logiškai galvojant kad ne kiekvienas kuris apsilanko dalyvauja apklausoje, tai visgi jau didelė auditorija, todėl visus kviečiu dalyvautii apklausoje, nes tai vienas geriausiu būdų paskaičiuoti aktyvius skaitytojus ;)
*******************************************************************************

Na ir pradžiaj tiesiog paprasta baldų reklama, kuri man labaai patiko, nu sakyčiau labaai gera kaip baldų reklamai ;)


Pussyycat dolls pristatė apatinių kolekciją La Senza ;) aišku nelabai nauja naujiena, bet keletas foto iš kolekcijos pristatymo ir šeip kolekcijos :D nežinau ar ta kolekcija vykusi, bet kaikurios jų dainos man patinka, na o jųų šokiaiii taaaaaaaaaai amaziiiing ;)



na ir vėl apie batus, kulnus ir panašius dalykus. Kažkaip šuo metų laikraštyse, interneto naujienų portaluose matau du užrašus tai arba "ekonomine krizė" arna "Batai žudikai" nuuu žoodžiu ir dvi tos temos man jau nusiibodo iki gyvo kaulo, bet visgi idėdu dar nematytų batelių ;) tu vis dar galvoji, kad tavo batai nepatogūūūs? :) (už info ačiūū Dzijanaj)






O čia tiesiog tris interjero detalės kurios man patiko, kurios nematytos ir šeip įdomios ;) ypaaač tas lašo formos šviestuvaaas :) noriuuu tokioooo...manno gimtadienis liepos 19 dieną :D :D :D


Mano meilė meninei gimnastikai bei akrobatikai tikriausiai niekad neišblėėės....ax taaas kūūno lankstumas :D ble ble bleee niekaip neprisiverčiu vėl pradėt sportuoot, bettt šitie vaizdaiii dar kartą man priminė jog reikia... :)) nežinau iš kur tos manoos taaaaaip moka, bet maaan žiauriai patinka... vaikinams čiuju irgiii..... (mm)








Na ir dar jau pasenusi naujiena, bet tokiam poshiniame bloge, kaip mano, negaliu praleist tokios naujienos jog VOGUE išleido 2009 metų kalendorių. Man kalendorius tiesa sakant nelabai patiko, priminė mūsų vakaro žinių kalendorių, o visgi Vogue yra nee kažkoks vyrams skirtas leidinis, ir Vogue kalendoriui tikriausiai ne vieta tualete ant durų, taigi, galvojau bus geriau, gražiau, o ne paprastas apatinių ir playboy zuikučių kalendorius, keletas nuotraukų, kurios iš visų man atrodoo normaliausios, ir tokios vogue`iškos :D




Ir jei jau prakalbom apie Vogue, tai ankščiau jau minėjau, jogg turiu dabar dar vieną stiliaus ikona, tai prancūziško Vogue redaktorė Emanuelle Alt, nežinau kas joje man patinka, bet tokia paprasta, vėjavaikiška. Viosiška priešingybė amerikietiškojo VOgue redaktorei Anna Wintour, nooors Anną aš irgii mėgstųų už jos griežtumą :)




yra gražių merginų , yra nelabai, yra protingų merginų , o yra nelabai. O štai tas atvėjis kada negrožis ir neprotingumas susijungia. Visiška beskonybė, nors apatinius gražėsnius užsidėtu. Nulis komentarų.



Prisiekinėju sau, jog dažniaus rašysiu apie vyrus, apie vyrų madą. Štai jums keletas vyrų reklamų, kurios man patiko, atrodo elegantiškos, paprastos ir tokiooos wrarrr... kuo toliau tuo labiau pradedu žavėtis ne aktoriais, ne dainininkais, ne sportininkais o modeliais ;) kažkokie jiee labai jaaauu wrarrrr ;)







Ždžiu, dabarr tiesiai šviesiai pasakysiu, labai tyyngiu pasakoti, kam kada sukurta šita fotosesija, man svarbiausiai ji man patiko ir tiek, pasakysiu tiek, jog taip meninkai interpretavo kažkada padaryta Leonardo Da Vinčio darbą. :)





Na ir pabaigai...toks manoo nustebimas... nuo kada čia portalas one.lt yraaaaa suagusiujų portalas..iškarto noriu atsiprašyti visų tų, kurių nuotraukas čia patalpinau, bet antireklama yra visgi kažkokia reklama, gal dar man padekosiite :D nu žodžiu, tikriausiai čia komentarų jau mano ir nereikia. tiesiog, gražios, simpatiškos, papudruotos irr nelabai protingos panelės ;))))










Komentarų nėra: