2008 m. lapkričio 20 d., ketvirtadienis

kas naujo?

manau jau pastebėjote, kad mane ketvirtadienį dažniausiai aplanko kūrybinė mūūza ;) štai šiandien šis bei tas jums nuo manes, daug nuotraukų, įdomyybių ir šeip nesamonių mugė. ;) p.s. noriu visus pasveikint su pirmu sniegu nors man nuo jo tik eilinį kartą depresiją užėjo. Yaammmi.

O čia jums mano savaitės dainų top:
Kate Nash- The nicest thing.mp3
Katie Melua- Piece by piece.mp3
Lara Fabian- Malade.mp3



Tikriausiai kiekvienas prisimenat kai žydėjo rusų grupė TATU. Viena jos narė neseniai "susipažino" su plastine chirurgija. Aš šeip ne prieš plastines operacijos, kai jos tikrai reikalingos, bet kai turi gražų veidą...žodžiu, subjaurojo savo gražu veida Julyytė...gaila. (pirmos dvi nuotraukos kokia buvo, trečia- rezulatas)



Vienam rusų dizaineriui, tikriausiai nusibodo ta deimantųųų manija, tai jis paėmė ir sukūrė gražią, žavią auskarų, žiedų kolekciją :) išskirtinė, įdomi, nekasdieniška, originali ir vienu žodžiu, man patinka.






Noriu šuniuko....gražaus, gero..šeip norėčiau didelio, nes tos mažos žiurkykės, kurios papuoštos geriau nei patys šeimininkai man jau nusibodo...norėčiau kokio rotveilerio..bet bute toks šuo neįmanomas, todėl tarp mažos žiurkytės ir tarp didelioooo sembernaroo ar rotveilerio radau sau tinkamiausiaaą...mano žavuuusis šarpėėjus...jau ir vardą jam sugalvojau...tereikia iš kažkur pasiimti tą šarpėjų ir melstis kad tėvai neišmestų iš namų..(pradžioje šarpėjų nuotraukos, o toliau pavyzdys kaip kankinti gyvūnus..nu siaubas..)













Woow...Galvojau, mano Dell yra gražutis, papuoštas glamūūūriniu piešiniu...bet va čia tai yra gėėris, pirmasis auksinis macbook`as (mm) čia tik žiūrėti ir svajotii. Niami niami, man ypač tas obuoliukas tooooks grožiis. wrrrar (ačiū, už info mielam friendui)






Paskutiniu metu,, daug kalbama apie Calvin Klein reklamą, kurią tikriausiai greitai teks pašalint, nes didelė dalis USA visuomenės buvo pasipiktinusi per daug atvira ir erotine fotosesija skirta kvepalų Secret Obssesion su Eva Mendes reklamai. mados pasaulyje reklamos draudžiamos dažnai, su šia problema jau susidūrė D&G, Armani itt :) Na, tikriausiai atėjo laikas ir CK, nors visi puikiai žino, kad toks skandalas, tik dar labiau išpopularins naujus kvepalus.



Nesidomiu ir per daug nesižaviu grafiiti ( kaip sako mano keletas pažįstamu grafiicioorųų, aš nesuprantu koks čia yra malonumas...kažkaip nesurandu sienų piešime jokio malonumo, bet visai žavu važiuojant 8 val. ryto pamatyti savo draugo užrašą ant namo sienos :)~~ bet vis gi aš prieš miesto niokojimą) Pamačius šiuos piešinius, nuomonę biški pakeičiau, nes kažkokie jie man gyvi, gražus ir išraiškingi ir visai įdomus :)









Kartais kai turiu blogą nuotaiką mėgstu kvailas amerikietiškas komedijas..bet šis filmas man net nuotaikos nepakelė...siaubingas.. -10 balųųų (puke) (puke) (puke) (puke)


Užsinorėjau žiemai violetinio paltuko. Nors kol kas jo rasti man nepavyksta, suradau atitinkamą norimo paltuko išvaizda nuotraukuose. Idėjau dar šeip keletą gražių violetinių drabužių, paskutiniu metų jaučių sipnybę violetui ;) (keletas modelių iš Ramunės Piekautaitės kolekcijos)











Kažkas man sakė, kad kompiuteriaai sužlugdys meną...bet tai kad kompiuterio pagalba atsiranda vis naujos meno atšakos..pristatau jums vieno kompiuterinio dailininko Zzanthia keletą paveiksliukų. man tai toks menas visai prie širdiees.













O pabaigai, tai metų vestuvės. Nežinau net ar juoktis ar verkti..ir išvis ta jaunoji tai vyras ar moteris, kažkas gali man paaiškint?






Savaitės frazė (by Goda)
Niekas nemiršta nekaltas. Gyvenimas visus išdulkina.

Komentarų nėra: