2009 m. vasario 19 d., ketvirtadienis

Niujorko mados savaitė/ žiema 2010

Ahooj,
žiauriai buvau supykusi ant viso mados pasaulio nes neturėjau nei laiko, nei noro, nei galimybės peržiūrėti prasidėjusios mados savaitės. Mano nuomonė tikra beprotybė pradėti Žiemos 2010 kolekcijų pristatymus dar nepasibaigus žiemai 2009. Bet jau tiek to..vistiek mano priekaištų niekas neišgirs, o mada negailėstinga ji lekia kuo greičiau ir ją sunkiai galima pasivyti. Tai va. Buvau pikta, nenorėjau žiūrėti tų kolekcijų, norėjau visai viską ignoruoti. Bet..grįžusi šiandien namo, susikaupusi, atsisėdau su daug daug šokolado ir daug daug arbatos ir pradėjau žiūrėti visas visas visas kolekcijas, kurios buvo pristatytos Niujorko mados savaitėje. Na ir jei rimtai, peržiūrėjus atsipalaidavau, nes nu toooooooks jausmas geras :) akmuo nuo širdies nukrito :) ir šeip negaliu nusakyti jausmo, kai žiūri kolekcijas kurios nepanašios kurios skirtingos ir kurios visai visai gražios. Ir pirmą kartą mados savaitės apžvalgose pailsėjau nuo chanelų, pradų, guccių, armanių..:D Šiandien sugalvojau, jog nerodysiu jums daug visokiausių dalykų o parodysiu tik tai kas patiko man. ;D o patiko man visai nedaug.. apie 5 kolekcijos. Tai vat. Štai tik kelios nuotraukos iš to kas man patiko...visas kolekcijas galite peržiūrėti style.com :D O čia mano favoritai.


Oscar de la Renta
- jei turėčiau daug daug laiko ir daug daug valios patalpinčiau tikriausiai visą kolekciją. patiko beveik visi visi modeliai, kas atsitinka tikrai labai retai. Spalvos, medžiagos o jau tie diržaiiiiii..tikra tobulybė. niekada per daug nebuvau sužavėta Oscaro darbais, bet ši kolekcija yra tikrų tikriausias stebuklas, kuri norėtų turėti savo spintoje kiekviena moteris. Yummmy.



Marchesa
- ši kolekcija mane sužavėjo lengvumu, pūstais sijonais ir suknelėmis. Labai primena hc sukneles. Šiap kasdienai tokių drabužių neužsidėsi bet grožis tai nenusakomas. Nenustebsiu jei holivudiškos panelės rinksis Marchesos sukneles "raudono kilimo šventėms ".



Rodarte
- ypatinga, originalu, nematyta, nebanalu. Man patiko. Tie batai, tie neriniai, neaiškios formos ir toooks savotiškas chaosas. Nors mėgstu minimalizmą ši kolekciją mane labai prikaustė. Myliu, noriu, negaliuuuu. Va ką noriu gauti per Kalėdas po eglute...nors vieną iš Rodartes drabužių modelį.





Tory Burch
- na o laisvalaikiui pasirinkau paprastą, kasdienišką kolekciją, kuri tiks ir vakarėliui ir darbui ir studijoms. Nežinau kodėl, bet ši kolekcija man pasirodė labai sava, labai jauki ir labai atspindinti mane, todėl negalėjau jos tiesiog nepaminėti. Yummy.



Ir dar porą dalykų apie šią mados savaitę.
- Victoria Beckham pristatė jau antrą savo kolekciją. nelabai esu sužavėta, bet kolekcija yra žiauriai žiauriai beckhamiška. Minimalistinis stilius, trumpos sukneles, pištuko formos sijonai na ir man pritrūko kažko naujo. Bet toks jau Victorijos stilius. Nieko nepadarysi.
- Diesel mados namai pristatė kolekciją Diesel Black Gold, kuriai aš skirčiau 10 balų vien už tai, kad jų kolekcija atspindi Diesel stilių 100%. Pažiūrėčiau į šiaą kolekciją nežinodama kas ją sukūrė, tikrai iškarto suprasčiau jog tai Diesel mados namų darbas. Betvarkė, chaosas, rock`as, laisvė. man visai visai patiko, tik kad nežinau kur tuos drabužius reiktų vilkėti. :)
- Na o visoms gražių pedkėlnių mėgėjoms siūlau peržiūrėti Doo.Ri kolekciją kur jus surasitė tikrai įspūdingų raštų ir įdomiai papupštų pėdkelnių.
- Pažymėsiu dar vieną kolekciją kuri man liko atmintyje. Tai Marc Jacobs. Marc Jacobsas pristatė dvi kolekcijas( Marc Jacobs ir Marc by Marc Jacobs) Man prie širdies liko Marc Jacobs kolekcija kuri buvo tokioo pankiško stiliaus ir tokia visai visai tiktų maištaujančiam jaunimui bei laisvai lengvabūdiškai moteriai.

Tai tiek iš Niujorko mados savaitės.
Prisiryjau šokoladoooooo. :)~~~
Iki ;*

Komentarų nėra: