2009 m. kovo 19 d., ketvirtadienis

Apie sūrį, atranką, petą. ir apie tai kokia aš afigienna

Kodėl niekas nežino tokio nerealiai skanaus maisto kaip Dvaro "džiovintas varškės sūris". Ne nu visiškai esate atsilikę ir neglamūriniai. Džiovintas varškės sūris čia exclusive maistas. Šiandien taip joo užsinorėjau, parašiau draugui, kad nupirktų...ir ką jis man atvežė..varškę kažkokią...o aš varškės vapšče nevalgau. Visiškas pravalas. Tai , kad va, jei norite būti nerealiai originaliais ,kaip aš, valgykite tik džiovintą varškės sūrį, nes jis brangus, skanus ir afigiennai madingas (bus po kelių metų). Ir šeip dėl to nekenčiu dabar maximos, net ten nėr mano džiovinto sūrio...o Iki- arčiau namų...ten ir sūris yra visada. :)

Prieš kelias dienas čia rašinėjau apie mūsų Infekcijos atranką. O šiandien suradau tikrai smagų dalyką. Nuotraukas iš atrankos į tokį vieną realybes šou "American Next Top Model". Va. Susirinko nesuskaičiuojamas kiekis panų, kurios ten alpo, klykė, verkė. Žodžiu, visiškai merginos užmiršo , kad egzistuoja modelių agentūros kurios irgi daro modelius iš paprastų panelių.





Ar aš čia krce kažko nesuprantu, ar išvis tą Petą per daug sau leidžia? Šeip nežinau kieno vietoje, bet jau seniai reikėtų tą šuduką pašalint iš mūsų gyvenimo. Mano nuomone, šeip Peta nieko daugiau neveikia kaip visokiais marazmais užsiiminėja. Pvz Londone kažkada čia neseniai Peta peržengė tikrai visas mano kantrybės ribas. Gatvėje stovėjo nuogos neščios moterys, kurios neva simbolizavo paršiukus, kuriuos žmonės valgo. Ne nu visiškas bardakas. Aišku svarbiausia kad paršiukai liktų gyvi, o tai kad neščios moterys stovi, ir šąla tai visiems tas pats. Abejoju ar kas nors po tokių akcijų pradės maitintis vien žalumynais. Aš pavyzdžiui, kaip valgau mėsą, taip ją ir planuoju valgyti. Dieve, taigi gyviai yra medžiojami jau žiauriai žiauriai seniai, ir nieko tam pasauliui be poros tūkstančių kiaulyčių ar karvučių neatsitiko iki šiol, tai kad neatsitiks ir vėliau. Dieve, bet problemas susirado žmonės. PETA yra blogis! Kelios nuotraukos iš akcijos. Lol.



tamparararam. pam. tram.pam ram. Esmė tokia, kad savaitgalis suplanuotas, o aš dar neturiu ką rengtis. ir tai yra didžiausia problema kurią šią savaitę turiu išspresti. einu dabar pašoksiu ir po 10 min, grįšiu, tai kad sugalvokit ką rengtis.




pašokot kartu? sugalvojot ką man rengtis? Nerealiai baxuriukas varo...ane? :) bet aš irgi taip moku, tai kad reikės man su juo susitikt ir padarysim mes Single Ladies. Whihuuuu :)
Mano nuotaikų kaita, mane pradėda negatyviai veikti. Siaubas. Noriu krce kokio realybės šou, kur galėčiau pasireikšti ;D bet tik ne kelias į žvaigždes ar koks dangus...no no no :D noriu kokio kieto realybės show a`la tipo "Paris Hilton geriausias draugas" :D :D :D ar šeip koks toks šmaikštus ir toks kuris visus pakrautų. Tai va, sužinosit apie kokį gerą realybes šou, tai rašykit ir kvieskit mane dalyvauti :D

man šiandien kažkaip einant per gatvę toks klausimas iškilo..."kodėl su manim bendraamžiai nebedrauja?" :D ble čiuju aš per daug protinga tapau...paliubomu per daug protinga...nes jau dagyvenau iki 30 metų protingumo lygio :D reikės kovoti su savo protingumo sindromu.

va... noriu jums parodyti vieną nerealų pokalbį apie tai, kaip dvi panelės vaikino ieškojo, nes nebuvo su kuo į maljorką varyt... (kalba netaisyta visiškai)

--- tai va dazniausiai taip ir buna jeigu grazus,ar dar ne duok dieve prie saibu,tai iskart lopinys nu bet nereikia noret visko viename
--- kodel cia nereikia..as blet noriuu kazkaip nusibodo lopai ble mano gyvenima gadint
--- tai krize gi dbr su tais bernais sako kad ispyzdejusios,bet ka su lopais irgi jokio ydomumo
--- gerai cia pasakei DDD
--- man tai jau nebejuokinga seniai
---nu man seip tai irgi... visiskas lol krce nu bet neesme esme tokia kad reikia bernooo, turtingo, grazhaus protingo, seno ir kuris i maljorka nuves fsioo..turi tokiu?
--- bingo :D

Tai va tiek to gražaus mergaitiško pokalbio, visų detalių kol kas neatskleisiu. Tokios mūsų problemos, nieks nemyli, nieks į maljorką neveža ir krce... ;// :D
Ajj esme tokia, kad šiandien pamačiau nerealiai tokįį sexy mazafaką sportinį kostiumėlį, todėl kaip tik atšils pradėsiu biegiotii rytais, va kartu su tadu, jis to aišku dar nežino. bet tikrai greitu metu sužinos ;D whah :D

[1:59:20] Chica: as sian kazkokiaa jauciuosi per daug afigienna :D
[1:59:39] Chica: tu taip nesijauti?
[2:01:44] Tadas G.: nea
[2:01:49] Tadas G.: bet jauciu kad tu a*ujena


vat po tokio pokalbio tikrai galima eiti saldžiai miegoot ;D whah :P

Dienos frazė:
"šiandien norėjau pasikeist password`ą į "penis", tai man atrašė: your password is too short." -by UFB

Komentarų nėra: