2009 m. kovo 6 d., penktadienis

happy birthday




2008 m. kovo 6 dieną parašiau savo first first blog`o įrašą. Atrodo tai buvo vakar, o šiandien jau metukai. :) Aišku, kaip jau sakiau mano idėja ir mano blogas turėjo būti visiškai kitooks, bet per šiuos metus daug kas pasikeitė, pasikeičiau aš, pasikeitė mano idealai, svajonės pasikeitė ir mano požiūris į madą, mados pasaulį. Pamenu, kai tik pradėjau rašyti blog`ą apie madą nusimaniau labai mažai...bet blog`as kažkaip privertė mane labiau įklimpti į taą siaubingą mados pasaulį ir tuos visus nenormalius dalykus apie kuriuos rašau. :) Ir dabar tiesiog esu priklausomo nuo mados, nuo blog`o kuris man tikrai davė labai daug...nekalbant apiee žmogų kuris iš karto susižavėjo mano blog`u o po to manimi :D vaa :))~~ žodžiu blog`as yra gerai..Sveikinu :) Ir ačiū tiems, kurie tapo nuolatiniais blog`o draugais ir skaitytojais :) ;*

Xapi Biozdaaaaj :)
Laukiame doovanų :P :) (party)

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Sveikinimaaaai ! ! ! ! :****

Anonimiškas rašė...

ačiū ačiū ;)))