2009 m. gruodžio 27 d., sekmadienis

Take a breath, take it deep....


Trumpam buvau dingus. Pati nežinau kur. Bet tikriausiai dovanų ieškojimai, pirkimai, susitikimai su seniai matytomis draugėmis, šventės ir visi kiti malonumai pasiglemžė mane šiais metais. Pastarąją savaitę, atrodo, nebuvau prisedusi nei minutei, pastoviai kažkur lėkiau. Ir liga puolė ir nervai nebelaikė, bet kažkaip nebuvo laiko tokioms nesąmonėms, nes visą laiką galovoju: " Na jau ne Inesa, sirgti yra visai ne liuksglampošiška". Tai ir nesergu. Arba prisigerti šampooo o po too gulėti ir vos vos kvepuotiii ir degtii iš karščio irgi visai ne liuksglampošiška, bettt mano organizmas, deja, dar nepratęs atskirti liuksgliampošiškus dalykus nuo visai ne liuksgliampošiškų.
Vakar pasijutau gera. Aš šiaip esu gera, karts nuo karto. Bet vakar tai išskirtinai. Ypač pusseserėms. Kurioms leidau išvažiavus tėvams, pasinaudoti jaunystės teikiamais malonumais, pasilikti savo namuose su neaiškiais tipais ir kaip nujaučiu šiek tiek alkoholio. Bet aš jas suprantu. Lai tai buna, geriausia Kalėdinė dovana :))))))
O šiaip po vakar man skauda kaklą, galvą ir nežinau kodėl bet dešinę koją.
Na o šią savaitę tai tikriausiai mega supeper planai surasti viskooooo ko man reikia Naujiesiems. O reikia vieno dalyko atrodyti kaip visada GRAŽIAI NUOSTABIAI TOBULAI ir NEPAKARTOJAMAI.
Beje, su šventėm! :***

Komentarų nėra: