2010 m. rugpjūčio 27 d., penktadienis

karčios spintos ašarėlės



Jus tikriausiai nepatikėsite, bet man vėl reikia naujų drabužių. Labai reikia. Žiauriai labai reikia. Mano spinta kasnakt verkia ir kūkčioja neleisdama man ramiai miegot. Ir man jau jos tikrai gaila. Ir mano kojų pirštai verkkia, nes kažkokį vakarą sumasčiau jog man reikia naujų batų. Paprastų juodų batų. Labai neturėjau noro ieškot, todėl į pirmus pasitaikiusius įsipyriau koją ir vuolia! nusipirkau. Ir tik kitos dienos ryte pastebėjau, jog jie man truputį spaudžia. O jau tos pačios dienos vakare supratau jog jie man ne truputi spaudžia- o žiauriaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiii spaudžia mano pirštukus. soooooooo, kol kas teks kentėti, kol nesurasiu kokiu nors žiauriai gražių ir dabar jau- aukštakulnių. Nes vasaros sezonas baigėsi, kojos pailsėjo su žemapadžiais ir fsioo, dabar bonžiūūūr aukštakulniai!
Na tai tiek, aišku galėčiau pasigirtt kaip aš smagiai kultūrinausi šią visą savaitę, kaip lankiausi teatree, kineee, bet labai labai jau tingiu. Maunu lakuotis nagusss ir tvarkytis itt.
Mua :*



2 komentarai:

duuuj rašė...

fuj isjunk italics, nes labai jau akis skauda beskaitant. grazios foto:)

duuuj rašė...

fuj isjunk italics, nes labai jau akis skauda beskaitant. grazios foto:)