2010 m. lapkričio 9 d., antradienis

j`adore

Pamenat kai visai neseniai aš verkiau dėl batų? Tai va, pasirodo ašaros man padėjo, ir nežinau kaip čia taip įvyko, kad pavyko surasti ne vieną o dvi poras gražiausių rudeninių/žieminių batų! vieni aukštakulniai, kiti kasdieniniai (mm) esu žiauriai žiauriai laiminga.
Seniai nebuvau čia užsukusi, bet tai tikrai ne dėl mano kaltės, o dėl laiko! Nes darbai, mokslai ir kiti užsiėmimai atima LABAI daug laiko. Ypač daug laiko užima nieko neveikimas, gulėjimas lovoje, miegojimas, vėl gulėjimas, serialų žiūrėjimas, vėl miegojimas ir tada gal gal gal išvažiavimas trumpam apsipirkti į artimiausią maximą.
Tai štai, duagiau naujienų kaip ir nėr, aišku be to kad paskutinės savaitės buvo žiauriai žiauriai užkamšitos visokiais reikalais, tokiais kaip egzaminai, pristatymai, darbai, projektai, SPINTOS SUTVARKYMAS, teatrai, kinai, Juozo Statkevičiaus kolekcijos pristatymas, helovvvvyyno vakarėlis ir šiaip daug daug kitų dalykųųų. Žodžiu, tikiuosi gyvenate puikiai, kaip ir aš o gal dar puikiau :)
p.s. aj beje mano didžiausias žiemos shoppinimosi siaubas "Kaip surasti gražų paltą?" pasirodė visai visai superinis, dėl to kad paltą gavau net neįšėjus iš namų. hahahah :)))
Linkiu kuo mažiau lietingų dienų, kuo daugiau karštų arbatų ir skanių tunų salotų :*










Komentarų nėra: