2009 m. rugsėjo 13 d., sekmadienis

she`s genius!

Taip aš mokausi šiandien.



Ant stalo krūva konspektų kuriuose suprantu kas trečią ženklą ir kas penktą žodį bet čia nesvarbu. Nes mane džiūgina mintis kad kažkaaaaaaas apie mane galvoja ir kad aš apie kažkąąąąą galvoju. Gal galvočiau ne taip optimistiškai jei ne Meilės Orakulas :D Taip... :DDDDD Ant mano staloo šalia mokymuisi skirtų priemonių gulinėja meilės orkalulas kurį karts nuo karto atverčiu. Štai ką atverčiau šiandien. Pirmą kartą:




Ir antrą kartą:




IR kaip man po viso šitooo vaizdo galima mokytis? O gi niekaip. Todėl einu toliau drybsoti lovoje su rožinių highlighteriu ir bandysiu kažkokias forumles įsiminti, nors tuo abejoju. Pasakysiu tik tai, jog grįžo mano Milanietė (jau ne iš Milano) bett sugrįįįžooooooo taaaaip, kad OGOGOGOOO. jau to iš jos nesitikėjau, ta prasme, tokio grįžimo.

Orevuax.

Šeip aš niekad tokios muzikos neklausau, bet šiandien man reikia kažko genialaus...


2 komentarai:

Yvonne rašė...

bardzo dobra piosenka (y) !

posh rašė...

aha (mm)