2010 m. sausio 22 d., penktadienis

australijaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Noriu į Australiją. Toli toli. Pasijamčiau į lagaminą to, be ko negalėčiau gyventi, tą, be kurio negalėčiau užmigti ir tuos, be kurių mano gyvenimas taptų beprąsmis. Žinau, kad blogiau būti negali. Tai yra gali. Bet tikrai nebus.
Absurdiškai norėti visko ir beviltiškai negauti savo norų. Štai kas yra tikroji bėda.
O šiaip tai man šiandien puiki diena. Sugalvojau, kad bus puiki diena. Ji ir buvo. Man patinka kai mano gyvenimas manęs klauso. Ir atsižvelgia į mano norus.



p.s. vyrai, svarbiausiai yra BALTOS kelnės. Nes tektonikai valdo. Jou meeen!!!!

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

kodel idedi tik merginu erotikas nuotraukas? lesbiete?

posh rašė...

em... siaip as megstuu tokio tipo nuotraukas, o merginu dedu del to, kad ju kunas graziau buna pateiktas nuotraukuose, nei vyru :) sorry guys :))))