2010 m. sausio 31 d., sekmadienis

"Geriau savo blogis, negu svetimas"


Tiesą sakant, jau buvau primiršusi, ką reiškia grįžti pusė šėšių, krįsti negyvai į lovą ir miegoti nieko nejaučiant iki vidurdienio. Tada vos vos atsikėlti ir šliaužti iki virtuvės zombišku veidu pasidaryti sau bent jau kavos.Vakar buvo puiki diena. Aišku, kaip ir visos kitos mano dienos. Bet vakar išskirtinai puiki. Tokiaa saldžiai jauki ir tokia visai sakyčiau su daug žmonių. Ir paskutiniu egzu. PAGALIAU. Ir tas pagaliau yra ant tieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek šaunus žodis ir ant tiek pakėliantis man nuotaiką. Dabar jau galiu tikrai negalvoti apie tai kad reikia mokytis o tiesiog galiu paskęsti savoooo blevyzguotose svajonėseeee . xaaaaaaa.

Būtinai reikia rūbų. Po vakarykščio rošimosi supratau kad nieko NORMALAUS neturiu. Turiu arba tokio simply arba tokio jau labai puošnaus. O vakar norėjau būti ir simply ir puošni bet tokio dalyko nesuradau. Tai todėl reikia rūbųųųųųų. DAUG DAUG DAUG. oh, atsiųskit man atlyginimą anksčiau laiko. pliiiiis.

p.s. o įrašo pavadinimas yra viena geriausių frazių iš domino teatro spektaklio "Mano vyro žmona". Visiems kurie turi laiko ir noro tikrai siūlau nueiti. Aišku ne supeeeeeeeeeer pupeeeer ( palyginimui "Meilė pagal grafiką" yra žymiai įdomesnis ) bet pamatyti Šapranauską ir kitus gerus aktorius vienoje scenoje tikrai verta. :))

Komentarų nėra: