2010 m. balandžio 27 d., antradienis

kss


Viskas per tąąą ilgesnę darbo dieną... ir dar tie mokslai...kol kas net nemokslai o super nemokšiškos dekanato darbuotojos.
O šiaip viskas geraaai. Ne, negerai, o tiesiog super. Pavasaris, saulė, naujieji mango akiniai, truputi ilgesni plaukai, gera nuotaika irrrr jaukūs vakaraii planuojatttt planuojaant ir dar kartą planuojaant, su žipsnėlių gražiausių pasaulyje svajonių. Niekada negalvojau, kad planavimas gali būti toooks mielas ir jaukus dalykas. Iki šiol man planavimas asocijavosi tik su darbo veiklos planais ir tokiais visokiais reikalais. Tai vaaa.
Į parduotuves vis bandau užsukt bent trumpam, bet niekoo rasti nepavyksta. Ta prasme, too, kuom galėčiau dabar pasigirt. Bet dvi poras basučiųų jau esu nusižiūrėjusi. O dar tieeeeeek visko reikia.
O darrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Tiksliai. Mane ždž aplankė kūrybos fėja, ir jau dvi dienas neleidžia man gyventi, nes darbo ir poilsio metu vis galvoju kur ką reikės priklijuot, iškirpt ir tt. Todėl nuo šeštadienio mano kambario grindys turėtų virsti meninėmis dirbtuvėėėmis. LAukiu nesulaukiuuu.
Kol kas tiek, nors labaaaaaaaaaaaaaaai jau visų pasiiilgau.



Žinokiiit, vienas dalykas yra nerealiai mielas - kai pats pastėbi kaip keitėsi tu ir tavo gyvenimas ( į gerą pusę, of course) mniamiiii ;********************

2 komentarai:

addicted rašė...

Kaip faina, kad tau taip gerai sekasi :) tegu taip sekasi ir toliau :)

posh rašė...

aciu :)))