2010 m. gegužės 18 d., antradienis

pavasariooo miegas



Laaaaaaaaaaaaaaaaabaaaaas

Kažkaip visi įtartinai pradėjo klausinėt arrr luxglamposh jau not disturb? Tikrai neee, aišku žinau....dingau be žiniųųųų. Bet tai tik tarkim buvo trumpas blogiškas "pavasario miegas", nors realybėje tai mane žiauriai kankina nemiga.
Šiaip viskas kaip ir seniau- puikiai. Na o tiems, kuriems labai jau bambą griaužia dėl to kad man viskas taip puikiai, galiu pradžiūginti- sveikata šlubuoja. Bet dar kiek laiko irrr viskas bus taip pat puiku. Reikia tik truputiiii daugiauuu valgyyyt ir miegooot. Nežinau kaip čia atsitiko, kad mano amžinas zyzimas dėl per didelio svorio akimirksniu tapo zyzimu dėl labai krentančių kilogramųųųųų. Štai ką sugeba nervai...pasirodo geriausia dieta. Bet užteeks apiee problemasss.
Pakalbėkime apie pavasarį. Apie žolę, saulę, lietų ir ŠILUMĄĄĄĄĄĄĄ. Pagaliau šilta. Pagaliauuuuuuuuuuu galiu darbe išjungti šildytuvąą ir paslėpti giliai spintoje šiltus megztinius.
Man taip trūksta laiko, o tiek daug norisi papasakotiii. Pažaduu surasti akimirkas prisėsti irrrrr pliurpti blog`e amžinai :))

Beje, ačiū visoms kurios kartais parašo į meilą, bet mano senas paštas (inessik@dtiltas.lt) negaliojaaaaaaa, todėl ir niekad į tuos visus laiškučius, klausimus neatrašiau :) Jeigu kyla kokie klausimai tai visada laukiu jūsų laiškų inesavb@gmail.com :)))))))) Aj ir beje, stiliaus ir mados klausimais esu ant tieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek atsilikus kad mažai kuom galėsiu padėtiii ( nors ir seniau ne ką sugebėdavau) Geriausias stiliaus patarimas- prieš einant į lauką pasižiūrėk 10 kartų į veidrodį :) Tikrai padeda! :* Miauuuu

4 komentarai:

viv rašė...

o dziwy, glam posh, co stalo sie???!! zameczyl swiat wysokiej mody ?:D

rednails rašė...

kaip tik ketinau klausti kur dingus :) welcome back!

posh rašė...

to viv:
ja juz zapomniala co to takie :D nėr laikoooooooo :))

posh rašė...

to rednails:
kai jau porą kartu paklausė, tai galvoju reikia pasirodyyt :) ačiū :)