2010 m. gegužės 19 d., trečiadienis

45



Taip, rytiniai mano 45 kg tik dar kartą motyvuoja mane suvalgyti varškės spurgą. Nes gi geroo žmogaus turi būti daug!?

Dievuli, duokš man bent 3 kilusss ir pageidautina ties užpakalio zona.

Nežinau nuo kada ant mano staloo atsirado daug vitaminų, maisto papildų ir visokiausių vaistųų, bet visą tai mane gąsdina. Dar mane gąsdina dalykai, apie kuriuos pastoviai skaitau- ligos, vitaminai, nemiga, nervinė įtampa itt. Tai atrodo baisiau nei baisu.

Bet vienas pliusas yra. Mano pilvas originaliai nebanaliai gražus. Toooks visiškai KAIP TIK. Nu tokio kaip man reikėjo visus mano beveik 21 metus. Tokio nu pasakiškai išsvajotojoo. Plokščio, įdegusio ir lygaus. Haaaaaaaaaa.

Tai va. Pasigyriau ir galiu eitttt toliau spręsti globalinių problemų :* gražios dienosssss

2 komentarai:

rednails rašė...

turiu tik viena klausima - HOW did you do that?

posh rašė...

nervai... :)))) bet niekam nelinkėėčiau :)))