2011 m. balandžio 8 d., penktadienis

papuošalai papuošaliukai



Iš karto pasigirsiu, kad Zaros tamsus sijonėlis jau kaba mano spintoje, dėl ko labai labai džiūūgauju. :) Daugiau rasti nieko nepavyko, bet ir nesitikėjau, nes kas gali būti blogai, nei apsipirkinėjimas rytee, svajojant vien apie lovą.?
Šiaip kartais atrodo, kad gyvenimas toks puikus, ir vis lauki lauki kada gi ta plyta iš dangaus ant galvos nukris. Vis nekrenta ir nekrenta. Ir aišku vienintelė dabartinė problema yra kursinis, kuriam visikai neturiu įkvėpimo, ko nepasakyčiau niekada, nes dievinu rašto darbus universitete, kas beje, mano fakultete pasitaiko kažkaip retai.

Beet rašau čia dėl to, kad turiu vieną didelį ir labai svarbų klausimą. Pavasario pradžioje teko dirbti Juvelyrikos parodoje, kur gavau super dovanėlių, viena iš dovanų buvo akmenukai. Nuo senų laikų dievinų akmenis, ypač lazuritą, kurį beje irgi gavau dovanų žiedo pavidalu. Ždž, gavau akmenukus, ir vieną didelį akmenį iš kurio, iš karto pamačius supratau, kad pasidarysiu žiedą. Esmė tik tokia, kad reikia super gero, nesuper brangaus juvelyro Vilniuje, kuris sugebėtų išlydyti mano kelis nenešiotus sidabrinius žiedukus ir sugebėtu įrėminti štai šitą akmenėlį. Iš anksto dėkui!
Nuotraukos akmenukų (mėlynas skirtas būtent žiedui), na ir žiedas su lazuritu :)




2 komentarai:

viv rašė...

piekne!;)

flashes rašė...

Nice!!!
Aš irgi labai norėjau žiedo su turkio akmeniu. Tačiau sužinojus, kad Lietuvoje ir iš vis pasaulyje yra labai mažai tikrų turkio akmenų nusivyliau. Nusipirkau žieduką su tiesiog akmenuku labai labai panašiu į turkį ir esu patenkinta :>