2009 m. balandžio 21 d., antradienis

Lietuviškoji Victoria Beckham




Aš esu giliam šoke.
Aš esu visiškai giliam šoke.
Tai kad aš jau kokius metus esu lietuviškoji Victoria Beckham tikriausiai žino kiekvienas. Ne nūū bet tai yra rimtay.
"Nes žinooo kiekvienaaas kas yra m-1, linas turi britvaaaa ir jisss a*ujennas"
Tai va, gyvenau aš sau ramiai, nesijaudindama dėl savo šlovės, gerbėjų ir visko kito, kol šiandien mano spaudos atstovė parodo man tokį straipsnį nuo kurio man silpa pasidarė. Kažkokia apsimetėlė nori užimti mano vietą? WTF?!! Ar man dar ilgai reikės aiškinti, kad tiesiog pasakyti, kad "Noriu būti lietuviškoji Victoria BEckham" yra kur kas lengviau, nei ja tikrai tapti..kaip padariau tai AŠ. :D
Vieta jau užimta, brangiooojiii!


Taigi, tikiuosi mano mylimieji gerbėjai supras kokią psichologinę traumą patyrė jūsų celebrity ;DD



p.s. dar šeip norėjau parodyti jusm komentarus :D bet tiek too, pasiskaitysite patys, kam įdomu :) ČIA.

2 komentarai:

pim rašė...

R1, not m-1:DDDD galetum ir pagooglinti kai ko nors nezinai:D

posh rašė...

ee rimtay r-1? ;D wahha prajuokinai :D as seip nezinau tos dainos, tik is cementofkes prisimenu tuos zodzius :D tegul cia buna mano asmenine kuryba :D xa xa ;DDDDDDD visiska blondine krce ;D