2009 m. balandžio 8 d., trečiadienis

totali krizė

Kaip aš nekenčiu žadintuvo. Ir nekenčiu savo nemigos ir to, kad sėdžiu iki nežinau kelintos valandos ir tiesiog šūdą malu skype ;/ ne nu suck!
Esmė tokia, kad tokį pavasarinį, gražų, šiltą rytą, aš sėdžiu darbe, mano kabe žiauriai šalta, mano mintys sukasi vien apie busimą egzą ir man žiauriai bloga nuotaika. Va. Nežiūrint į tai, kad vakar ėjau iš proto, per matkę... tai verkiau tai juokiausi..bet tam buvo svarbi priežastis... mano bar-me-ną ATLEIDŽIA!!!!! visiška krizė. Bet gal ir gerai, jis bus paskendęs ašarose o aš ji pagailėsiu, paguosiu. Kartais aš esu tokia geniali. :)~ Na jei prakalbom apie barmenus, tai nutariau, kad jie yra žiauriai geri nick`ų sugalvotojai :D jie tokius nick`us sugalvoja kad eina sau...:D genialiausias ir vakar mūsų su monce top`e atsidūrė vieno barmeno nick`as "jau pavasaris atėjo..." (šiuos žodžius reikėtų su tokia nuostalgija tarti :D ) Bet aišku šio prikolo niekas nesupras apart manęs, bet nu man juokinga... :D
Žodžiu...vis niekaip neprisiruošiu parašyti apie savaitgalį, nūū man žiauriai nesirašo apie jį nors weekendas tikrai buvo fainas.(nežiūrint į tai, kad nuo migdolinės frappe vos nemiriau) Ypač nuėjimas į kiną į manooo Fast and furious 4 :)~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ir aišku mano bojfriendo atvarimas iš londono. nesvarbu kad per šias dienas, kiek jis tūūsinasi, girtuokliauja, ir dar nežinia ką veikia vilniuje, aš jį mačiau gal kokį pusvalandį, bet čia nieko tokio :D aš gi esu tobula girldfriendie todėl nieko negaliu sakyyt ;)) kenčiu :)
ax joo. pamiršau pasakyt, kad esu nerealiai, tobulai protinga. VIsą žiemą zyyziau, kad pavasarį tapsiu blondinė. Ir tapau, tik biški tamsia blodine. Tokia juodulė blondinė. Ne nu ar čia logiška pirkti juodus plaukų dažus, kai nori tapti blondine?


Na gerai gerai, aš esu geniali ir tiek :)

p.s. jei tavo vidus jau toks gražus- išsiversk :)))

p.p.s kas gal turit pasiūlymų mano barmenui? naujo darbo ar kažką panašaus? :) bet tokį pupulį sutikčiau ir pati išlaikyti :D

p.p.p.s. ai dar supratau, kad to ko aš visad norėjai t.y. seno, gražaus, protingo, turtingo, valdingo aš jau nebenoriu :))) ir kaip sako ufb: "krejzi baxuriuko prie litų" irgi jau nebenoriu..gal tik keliom dienom :) nuvaryt į maljorką ir grįžt :D

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Didybės manija – terminas, apibūdinantis klaidingą, liguistą įsitikinimą nepaprastai didelėmis savo galimybėmis, galiomis, įgūdžiais, turtingumu ir panašiai. Didybės manija gali būti kai kurių psichikos sutrikimų simptomas, tačiau pati savaime nėra laikoma psichiniu sutrikimu.(vikipedija.org) Cia ne apie tave parase?

gg rašė...

anonimiskai>>>> pavydek pavydek inesai kaip ji save myli ;) ne kiekvienas taip sugeba :) ir tai respect

Anonimiškas rašė...

gg>>>
tu turbut sios princeses nelaukei niekados 40 min. Nekalbant jau apie tai, kad kai eina su manim parukyt ji dar 30 min ruosiasi siam ivykiui.

posh rašė...

To Anonime: kita karta kai ateisiu baisi, riebaluotais plauakis, nelakuotais nagais tai ir zinosi ble :D dziaugtumeisi kad salia taves tokia grazi pana buna kartais ;D ;D ;D
To GG: aciu, seip man visi pavydi, tai kad pripratau :D o save mylet yra ziauriai sunku, bet svarbiausiai atsistot pries veidrodi kiekviena ryta ir rekti kokia tu nuostabi...tada krce viskas gerai buna..pradedi save mylet...poto susergi didybes manija..kitos stadijos dar nezinau... :D