2009 m. balandžio 9 d., ketvirtadienis

Sigmundo Freudo lyčių raidos teorija

Aš tiesiog negaliu apie tai neparašyti..turbūt juokingiausias dalykas, kuri man teko mokytis univere. ;)

Sigmundo Freudo lyties identiteto atsiradimo teorija.
Pasak Freudo, kūdikiai ir maži vaikai apie lyčių skirtumą sprendžia pagal varpos buvimą arba nebuvimą. "Aš turiu varpą" yra teigiys, atitinkantis pasakymą "Aš esu berniukas", o teiginys "Aš esu mergaitė" reiškia "Aš neturiu varpos". (...)
Pagal šią teoriją maždaug 4-5 metų amžiaus berniukas jaučia grėsmę dėl to, kad tėvas reikalauja drausmės ir savarankiškumo, įsivaizduodamas, kad TĖVAS NORI PAŠALINTI JO VARPĄ. Iš dalies sąmoningai, tačiau daugiausiai nesąmoningai berniukas savo tėvą laiko varžovu, siekiant motinos meilės. SLOPINDAMAS SAVO EROTINIUS JAUSMUS MAMAI ir pripažindamas tėvą kaip viršesnę būtybę, berniukas ima save tapatinti su tėvų ir pradeda suvokti savo vyriškajį identitetą. BERNIUKAS LIAUJASI MYLĖTI SAVO MOTINĄ dėl nesąmoningos baimės, kad TĖVAS JĮ IŠKASTRUOS.
Antra vertus, mergaitės, manoma, kankinasi iš "pavydo dėl varpos", nes jos neturi matomo organo, kuris išskiria berniukus. Mažos mergaitės akyse MOTINA NUVERTĖJA, nes taip pat NETURI VARPOS. Kai mergaitė sutapatina save su motina ji nuolankiai pripažįsta, kad yra "antrarūšie" (...)
( A.Giddens "Sociologija", 5 skrius "Lytis ir seksualumas", kalba copy/paste iš knygos))

Ar šitam didžiajam mokslininkui nereikėtų pasigydyti???


O štai jums vaizdeliai... jeigu jau kankintis iš to pavydo dėl varpos tai jau iki galo... nu tie vyrai tikrai labai išradingi...vienas nerealiai dancingg (daugiau tokių tektonikų inreal šoka Helios klube, o kitas nerealiai gražus... ble beveik kaip aš :D niami niami maa sexy mazafaka :D








p.s. Aš šiandien taip glamūūriškai ruošiuosi egzui...savo princesiškuose pataluosee, su rožiniuu highlighter`iu viską pasižymiu ir dar tie raudoni nagai. Ax ax ax.

p.p.s. baigėsi mano "didybės manija"

[23:58:49] Marius: neturi nieko iskirtinio?
[23:58:52] Chica: ;D
[23:58:58] Chica: turejau subine ir papus
[23:59:02] Chica: dabar ir to nebeliko...;/
[23:59:03] Chica: ;D

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

pleet, dbr matai del ko apsimoka storam but? kad galetum taip uzpakaliuka pakratyt!:D o tu taaip nemoki:D:D:D

posh rašė...

nu va del sito tai rimtay sutinku :D bet gerai pakraipooo ane? :D beveik bijonce :DDDDD reikes man susimastyt ;)

Rasa rašė...

tas mazulis-storulis kol soko, as vis laukiau, kad suo pasisokes ir ikas jam... baaaisu! nors pasijuokiau smagiai :)