2009 m. spalio 8 d., ketvirtadienis

[2009.10.08 20:51:43] iness: ir mano kvepiantysss plaukai ho oh ohhh


Išsimiegojau. Pagaliau. Rytoj dar viena diena darbe ir savaitgalis. Ū-je.
Kai galvojau, kad savaitgalis suplanuotas, visis planai sugebėjo pasikeisti. Kol kas dar šimtaprocentiniai nenusprendžiau ką veiksiu, bet keliuose vietuose žutbūt turiu pasirodyti. Vat.
Mano išvaizda šiandien buvo nepavydėtina, Grįžusi vakar po gimtadienio/krikštynų su sulūžusių kulnu, buvau dar ganėtinai laiminga. O šiandien atsikėlusi neturėjau jėgų jokiam make`up`ui todėl darbe buvau siaubų siaubas. Darbe irgi neturėjau jėgų niekam, tad peržiūrėjau nuo a iki z visas kolekcijas iš mados savaičių ir mane nustebino tai, tai ir tai. O tai išvis nužūdė. Šitą I like!, o šitą įsimylėjau. Dar myliu This, This and This. Nežinau dėl ko, bet visada buvau didžiausia Milano savaičių gerbėja, nes business women NYC savaitė nežavėjo, UK man visada asocijuojasi su bohemiškomis kolekcijomis, "Menas dėl meno", o Paryžius yra Paryžius...tiesiog ne man( nors kartais ji irgi dievinu) . Na o milaną mėgau, mėgstu ir mėgsiu (ypač šitą) ;))))) Neperkrausiu savo pastebėjimais, tendecijomis and so one, nes tam yra puikiausia D. kurį tą dalyką padaro geriausiai :)) Na ir aišku be tatto šiemet neapsiėjo. DIE-VI-NU. (nors iš laikinos bet atrodo amazzing)
Taigi šiandien manęs dar laukia knyga, 3 filmai, kompiuterio tvarkymas ir aišku savaitgalio apmąstymas.

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Valentino!grožis.

Anonimiškas rašė...

Laba,O kur tu mokaisi? ;]

posh rašė...

VU ekonomika ;]