2009 m. spalio 28 d., trečiadienis

Xoxo


Vis noriu kažką papostint ir niekaip neateina mano Ponia Mūza. Tad šiandien visiškai neatsakau už mano mintis, nes jų kaip ir nėra. Viskas gerai apart kelių dalykų. Mano psichinis nestabilumas kažkada mane pražudys nu arba ką nors kitą. Bet šiandien tas psichinis nestabilumas man buvo linksmas nors Tadui deja taip nepasirodė ;DDD Bet niekooooooooooooo. Aš gi moku atsiprašinėt ;pppp O šeip tai rytoj didžioji diena. Rytoj darbe vaidinsiu. Taip. Kažkada svajojau būti aktore ir še tau, vaidink kiek nori. :DD Aišku mano vaidmuo spektaklyje "Čipolino nuotykiai" visai sakyčiau pavydėtinas- Grafas Vyšniukas...;DDD su tokia visai leva berete ant galvos ir moksliuko akiniais ant nosies.... wahahha...rašau ir net pati žvengiu. Ir tas Vyšniukas visai ne luxglamposh. o toks labiau net kaimas. Bet. Čia dar vienas įrodymas, kad esu paprasta kaip tris kapeikos. Ir kaklo man neskauda kai iš viršaus į apačią į kitus žiūriu!!!! :)))))



6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

jei ne paslaptis,kur tu dirbi?:}

posh rašė...

vienoje istaigoje, sekretore ;)

Anonimiškas rašė...

toje istaigoje sekretores vaidina?:}

posh rašė...

ten kolektyvo vaidinimas buvo ;DDD seip tai mane isnaudojo.... ;/// ;D as kaip administracija tikrai to neturejau daryt...;D

Anonimiškas rašė...

bet kaip buvusi artiste,padarei ;}}

posh rašė...

ahaa :)