2009 m. spalio 11 d., sekmadienis

"Argi aš tokia seksuali, kad gyvenimas mane taip kruša?"


Šiandien man tokia puiki nuotaika, kai visi mane tiesiog užknisa. Dabar reikėtų kokio gero draugo, kuris mane sunervintų ir ant kurio galėčiau išsiliet. Nemėgstu sekmadienių, ypač po savaitgalio, kuris labai greitai prabėga. Tai va. Na o jeigu išsilieti nėr ant ko, nes vienintelis draugas at the moment ant kurio galėčiau išsilieti yra Norvegijoje ar ten Švedijoje ar ten dar kažkur, tai tipo turiu išsilieti čia. Va. Nes kitų tai man gaila. Šiandien mane nervina visi ir viskas. O ypač fb. Esat fb? Tai jeigu esate, tai prašau- nereikia kas antrą valandą skelbti ką Jūs veikiate. Nes niekam NEĮDOMU. Taip. 10 kartų per dieną skelbti kad aš maximoj, aš vonioj, aš žiūriu filmą, aš einu vedžioti šunį, aš wc itt. Arba dar blogiau yra rašyti kas pusvalandį tipo: "oj kaip man sunku..." arba "Kodėl gyvenimas toks neteisingas?" nu svarbu ždž pavaidinkit emoo žmonės. Ten visokie taškai tipo ...... ir visokie veidukai tipo: ;////// ;(((((( . O labiausiai man patinka savaitgaliai. Čia prasideda vapščie marozų marozynas. Kiekvieną penktadienį-sekmadienį TIE PATYS žmonės visada parašo: "Ką šian?/ Pas ką plotas?/ Kas šian į G., Helios, Pachą?/ Tai ką geriam?" Ne nū žmonės???? O po savaitgalio BŪTINAI, jeigu nori būti kietas, turi įdėti bent 4 fotkes su skirtingais žmonėmis, pfff kad visai nepažįstamais žmonėmis, bet svarbiausiai kad būtų vietos skirtingos, drabužiai skirtingi ir daug žmonių, NŪ nes tada tik busi kietas! Būtinai.!. Ir vapšče, prašau, nedarykite iš facebooko dar vieno one.lt. Nes mane tai tos lelytės pupytės braškytės katytės barbytės tiesioginio to žodžio prasme užknisa.
Tai tiek mano gerų nuotaikų.


Dienos frazė:
"Argi aš tokia seksuali, kad gyvenimas mane taip kruša?"

Komentarų nėra: