2009 m. lapkričio 14 d., šeštadienis

"Ak negerai, kad tu liūdna, mano mažutė mylimaaa"


Lūlūū. LūlūlūūūūūūūlūlLŪ.
hahahahah. Žinoteeee kąąą? I`m happy. Žinokite, nieko nėra geriau, nei svajonių išsipildymas. Rimtay rimtay. Ypač kai apie tai svajoji apytiksliai apie kokius 4 metus ir PAGAAAALIAU. (aš ne neščia ;D ) Yaaaaahuuuuuuuuuuuuuuuuuu. (party)
Savaitgaliais jaučiuosi žiauriai aptingusi, bettt tai netrugdoo niekam išsitempti mane į miestą. Vakarr po ilgo laikoo pasivaikščiojau senamiesčiu, ohhh kaip aš buvau j
oo pasiiilgusiii ;]]] Na ir kai jau galvojau kad vakaras baigsis, ilgais ilgais pokalbiais iki paryčiųųųųų teko varyt į la boheme ( taip taip inesa, niekada nesakyk niekada ) Bet buvo fun. ;)))))


Tai tiek, trumpų žinių iš manęs, o dbr einu ruoštis, nes tuoj tuoj teks daryti make`up mažiesiems modeliukams ;))) Nū bet apie tai vėliau :}} žinokiteee, ypač mėgstu backstage kai žiūri į juos nuotraukuose, bettt kai inreal esii tame sukūryje, visi šaukia, rėkia, stumdosi nes nėr vietooos, laiko ir kažkas pamiršoo bateliusss, tada OMGOOOOOŠŠŠŠŠ. suck`ina žiauriai :))))

7 komentarai:

Lukas rašė...

o kuo tu dirbi,jei nepaslaptis? :)

posh rašė...

Seip tai dirbu sekretore, o laisvalaikiu tai skirtingi darbai atsiranda :)))

Anonimiškas rašė...

svajoji apie vaika?!?!

Anonimiškas rašė...

O nuostabioji Poshe, ateinu su dideliu prašymu pas tave... Tikrai dideliu ir nuoširdžiu :) Aš suprantu, kad tau patinka tiesiog rašyti... Apie save ir apie nieką... Man, žinoma, patinka tai skaityti, BET, ar būtų galima bent kažkiek to, kas buvo anksčiau, t.y fashion naujienos ir visa kita. Aš praktiškai tik dėl to čia ir ateidavau, dabar jau aišku pratinuosi prie pasikeitimų, bet plyyyyz apšviesk apie mados naujoves :) Man to žiauriai trūksta.

Vi rašė...

Beje, ačiū, kad esi ;)

posh rašė...

to anonime1: nooo :)) svajoju ateityje, bet tikrai ne dabar ;)))

posh rašė...

anonimiskas ir Vi: net nustebau del tokiu komentaru, nes pripratau sulaukti negatyvia nuomone ir girdeti kokia as leva and so one :) o del fashion naujienuu, stengiuosii tikrai tikraii, bettt ziauriaiii sunku, nors reikes kazka keist :) stengsiuos!