2010 m. kovo 28 d., sekmadienis

won't tell anyone how your voice is my favourite sound


iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Kaip tau sekasi šiandien? Man puikiai. Dar puikiau jaučiuosi prisiminus savo vieną jaukiausių ir smagiausių savaitgalių. Priedo jis labai produktyvus ir aš LABAI daug ką spėjau nuveikti. Taigi pradėkim nuo to, kad penktadienį turėjau progą grįžti į mokyklą ir prisiminti savo didingus aktorystės laikus. Vaa. Na o po to žiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauriai jaukus mergaičių prisiminimų vakaras (mm). Na ir ties tuo vakaras nesibaigė, nes dar tekooo jaukiai pasisedėt Užupio picerijoje, na irr naktį privalėjau žiūrėti formuulę-1. Ir visai ta formulė įdomi, sakyčiau. Šeštadienis tai buvo apsipirkimų diena, bet nieko aš sau taip ir nenusipirkau. ;// Kažkaip man nepirkimo nuotaikos pastaruoju metu. Aj darrr apsilankiau baldu parodoje ir jaaaaaaaaaau žinau kaip apstatysiu savo butą. Haaaaaaaaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (mm). NORIU!. Na o šiandien iš pat pat ryto, turėjau atsikeeelt, greitai susiruošt ir varyt į paskutinį šiemet mano kino pavasarinį filmą "Rugsėjo numeris". Ir žinokit, myliu Aną. Taaaaip. Labai myliu, nežiūrint į tai kad prancūžų ir italų VOGUE myliu kur kas labiau. Ir filmas pripildė mane tokiaaa gera nuotaika, kad ką tu, ką tu. Soooooooooooo. Po filmo vonia, putos, kaukės itt. I like it! Na tai, gero jums sekmadieninio vakaro :**** Varau ruoštis :*


p.s. na ir kaip jau tapo tradicija, mano savaitgalio daina. NEREALI.MAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiu. I Don't tell anyone about the things that we have planned....

Komentarų nėra: