2010 m. kovo 12 d., penktadienis

You said you'd be there for me...


Šiandien aš noriu kablų. Švarkelio. Didelės delninukės. Ir kvepalų. Haaaa. Mano rankinėje kelias dienas jau voliojasi Moschino Glamour, kuriuos dieeeeee-viiii-nu. Nu jau tokieeee rrrrrrr (mm)
Žiūrint pro langą tai man rimtai pavasaris. Saulė, žmonės, šypsenos. Ohh, kaip aš tąąąą mėgstu. Jaučiu, kaip po dviejų savaičių galėsiu laisvai užsidėti odinę striukę ir keliaut pasivaikščioti į miestą. Žinoti kodėl mėgstu pavasario pradžią? Nes tada visi žmonės šyyypsooosi, laimingi ir tokiee vėjavaikiški. Ir dar dėl to, kad visoos sostinės krasavicos išsitraukkia savo "madingiausius" apdarus kurieee tikraiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii mane veža. Ir tie trumpi trumpi sijonaiii su baltais smailianosiais aukštakulniais tai išvis nerealiai man patinka.
Vakar ant tie prisižmonėjau, kad tikiuosi šiandien tiesiog gulėti prie teliko ir žiūrėti bet ką. Taip pabimbinėti be tikslo, apkalbėti visus savaitės įvykius ir žmonės itt. Nu ždž, tikiuosiiii vakaras taip ramiai pasibaigs, kaip susiplanavau. Mrrrr :***


Na ir pabaigai mano rytinė daina. Jos reikia paklausyti kelis kartus ir tada tikraiii įsimylėsite, nes nereaaali.
Gero savaitgalioooooooo :)*

6 komentarai:

Lina rašė...

pazhiurek Tre metri sopra il Cielo
berots tu apie shi filma vis kalbedavai ;D
vakar pirma kart pazhiurejau, tai nuo vakar jau 3 kartus spejau pazhiuret ;DD
tikrai nerealus filmas ;>

Anonimiškas rašė...

nea ne apie si jinai kalbejo, apie Scusa ma ti chiamo amore, bet tas tre metri sopra il cielo irgi toks visai nieko, na tik ne tam kad 3 kartus ziureti :D

posh rašė...

O dekui, siandien tikriausiai ir paziuresiu, nes turesiu ramu filmu vakaraaaaa :)))) ir tikrai tikiuosi kad patiks ! :))))

Lina rašė...

Nera uzh ka ;D Lauksim komentaro ;DD

Asta rašė...

Koookia nereali daina. Negaliu atsiklausyt..

posh rašė...

Lina- filmas nelabai patiiikooo, gal tiesiog bloga kokybe buvoo ;/ :))

Asta- daina taip....manooo naujoji meile :) nerealii tiesiog