2009 m. liepos 7 d., antradienis

5 porcijos ledų.



Dienos valgis - ledai. Šokoladiniai, riešutiniai, braškiniai, vaniliniai, su uogomis. Tikriausiai po šiandienos pramogavimų -2 kg per pastarąją savaitę vėl atkeliaus į mano kūną. Bent kelias dienas pasidžiaugiau gražių pilvukų ir išlyndusiais kaulais :D wahhh. Prieš sekantį žygį į Palangą nevalgysiu visą savaitęę. Nes noriuuu kaulųųų. :}~



Šiandien buvau Tattooo salone!!! Tas noras pasidaryti tatuiruotę tapo dar didesnis :) Nerealiai smagiai pabendravau su vienu dėdėnu ir šeip visisškai smagiai pasiklausiai visokiausių istorijų apie taturiuotes, o po to jis mane suintrigavo su tokia laida "Miami Ink". Miami Ink parodo tiesiog tatuiruočių sallono gvenimą, kaip ateina žmonės į saloną ir kaip kiekviena daroma tatuiruotė turi savo istoriją, kažkokią prasmę :) Žooodžiu, man patiko. Ypač viena istorija!!! Vaikinas darė savo merrginai tatuiruotę ( prieš tai draugavo 7 metus rodos) ir vietoj too ką ji prašė, parašė žodžius "Tekėk už manęs" bet taip visiškai gražiai, nerealiaii nerealiai gražiai. Ir ji jam po to ištatuiravo "YES". Aišku pati tokios romantikos nenorėčiau, bet ten tokie neformalai, ir jie taip abu džiaugiesi ir taip viskas romantiškai skambėjo :))))) Najs najs.





Vakar pasižiūrėjau eilinį kartą GRAN TORINO ir negaliuuuu, nūū koks nerealus filmas (mm). Galiu žiūrėti ir žiūrėti, jokių tupų meilės siužetų, debiliškų juokelių o tiesiog stulbinanti vaidyba ir žiauriai žiauriai nenuspėjamas siužėtas. Dieviinuu šį filmą.


Tai...kas dar? Turiu dilemą tarp vienų aukštakulnių ir kitų aukštakulnių. Išvaizda, kaina, spalva, patogumas ir tt. Ir niekaip negaliu apsispręst. Jooolkiii palkiii nu padėkitee man!





Jūsų katitė <3

2 komentarai:

anetaaa rašė...

o istorija apie tatoo isties ispudinga :)

posh rašė...

ahgaam :)))) bet aš vistiek savo sužadietuves ne taip įsivaizduoju :D whahahaha :D