2009 m. liepos 9 d., ketvirtadienis

"Tu gal pavalgyk, nes negaliu žiūrėt, kaip tavo papai dingsta akyse"

helllo helllo :)
kažkaip prisiverčiau pažiūrėti visų numylėtą filmą 17again nu ir ką aš galiu pasakytttiiii? Kad žiūrėčiau šį filmą dar n kartų vien dėl Zacooo. Nu nes jis tobulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas. omg omggg nu bet koooooks jis hot hot hot hot hot hot hot hot hot hot hot hot hot hot hot.


Vopščim šian buvau mieste taip baisiai atrodant, kad galvojau mirsiu! Ir dar tieek pažįstamų..taip ir galvojau, kad varyti į miestą šeip trumpam, only pavalgyti yra blogas sumanymas :DDD nu betttt tiek tooo :P

Žoodžiu, greit jums pristatysiu HC žiemos kolekcijas, nes jau visi pristatymai baigėsi, aš aišku be galo sužavėta, bet apie tai bus atskiras įrašas, nes kol kaas pas mane darbų planuose yra scenarijų rašymai, apsipirkimai, partying, psichologo darbas ir gulėjimas lovoje :) tokie sunkūūūs darbai mane laukia artimiausiomis dienomis, o iškarto po jų, aš papasakosiu kaip aš beveik verkiau stebint paskutinę Lacroix kolekciją ir kodėl šiemet pamilau dvigubai Givenchy. Bet apie taii kada nors vėliau. :)




O kol kas, einu tvarkyti savo svarbių reikalųųų.
Loveee.

2 komentarai:

Kamile rašė...

bleen durnas reikalas kai reikia eiti i miesta baisiai atrodant, man kazkada teko eiti facehuntinti, t.y. fotkint stilingu zmoniu su toookiais baisiiiiais batais , nes mano grazuciai buwo taisykloje.Buvo tikrai gėda :D

posh rašė...

oo man kokia geda tu neisivaizduojiiiiiii :D kaip visad tuo metu visus pazistamus sutinki ;/