2009 m. liepos 11 d., šeštadienis

Aš mirštu, bet apie tai vėliau....

Šiandien man kažkokios psichozinės krizės diena :D


Nežinau kas ta "psichozinė krizė" bet toks pavadinimas tikriausiai geriausiai apibūdina mano nuotaiką. Nuo lietaus mano nuotaika visai nepradėjo gerėti, nuo išleistų pinigų mano piniginė vasaros gale tikrai verks, o nuo skaudančių kojų man skauda ir mano smegenys. Bet, tačiau, visas blogis turi ir savo gerąsias puses. Vakar 3 valandos šokių ant nerealiai aukštų ir deja deja bet nelabai patogių aukštakulnių- apsimokėjo. Kažkaip seniai taip ilgai nešokau :D Tas klubinėjimas paskutinius kartus buvo virtęs, šeip pasisedėjimais ar apžiūrinėjimais tai mergų tai bernų. Tai va. Pirmą kartą savaitgalį mane taip negatyviai veikė visa vyriška giminė, tiesiog negalėjau visų jų pakęsti ( atsiprašau visų tų, kurie kažkokių būdu turėjo/norėjo/buvo priversti su manim bendraut penktadienio naktį ;D ) Ir šeip, ar jau sakiau kad tos kėkšaitės klubuose mane pradeda totaliai nervinti? Aš suprantu, kad tu prisigėrei ir tau prasidėjo vyriškos šilumos trūkumas ( čia dar švelniai tariant :D ) bet gal nereikiaaa lipt kiekvienam einančiam ant sprandoooo? Va todėl aš pradedu nekęsti nei girtų panų nei tų visų naktinėjimų, nes nieko nėr blogiau už girtą, kvailą bobą.

p.s. ir žinokit, kas kas bett kai kurie apsauginiai kuo toliau tuo labiau mane stebina... tai kad kai kurie jų yra faini, meilūs and so one, bet kad jie mokaaa užsienio kalbas ir ne kokias anglųų o italųų, tai čiaa vapšče aukščiausias lyygis :)) 5 points!



Nuo rytojaus man įėjimas uždraustas į visus Vilniuje esančius prekybos centrus, nes nesiruošiu išpirkti visųų drabužiųųų per išpardavimuuus.!!!.

lovee,
katitė.

Dienos citata: "Kokia abecelės raidė labiausiai atitinka vyrus? 'Q' - vienas didelis nulis ir maža uodegytė."
p.s. myyyliuuu vyrukus ;**


8 komentarai:

Anetaaa rašė...

kur cia tokie super druper protingi apsaugininkai?? :O
nes kai neseniai buvau mojito naktyse tai ten apsaugininkai net su turistai is anglijos susisneketi negalejo :X buvo ziauru stebeti

Kamile rašė...

nice shoes, tawo?

posh rašė...

To Anetaa: man mojito ir helioso apsaugininkai niekad nepatiko :)))))) ir tai kad jie tupi ir turi bendraivmo problemu as jau seniai isitikinau :D

To Cami: mano mano :) seip nuotraukoje jie ne taip tobulai atrodo kaip in real :)))

Kamile rašė...

tai daznai taip buna, bet cool uzskaitau, as panasiu irgi noriu :)kur pirkai?

posh rašė...

zara ;)

Kamile rašė...

tai jau isivaizduoju tureu būti nepatogus, zaros batai tuo pasizymi, nors be galo grazus buna :)

fetisas Kotryna rašė...

tie aukstakulniai... grynai nerealus! as zinok jokiu kitokiu net nenesioju jei jau metuos aukstus tai ir buna tikrai auksti:D

posh rašė...

o as pirma karta gyvenime nesugebu ju niekaip uzsideti, buvau su jais gal tris kartus ir tik viena akrta sekmingai (nes visa vakara teko sedeti) su jais neimanoomaa :D