2008 m. gruodžio 13 d., šeštadienis

3in1

Šiandien mano post`as bus tikrai ne tooks koks visi, o toks labiau asmeniškas, nes paskutinėmis dienomis mane persiekioja skaičius tris, trigubėja viskas, ir žodžiu, beveik 3D kinas. Taigi mano tobulieji 3 daiktai viename jūsų teismui :



3in1 kvepalai:

moteriški Escada "Incredible me"
+
vyriški Dolce&Gabbana "The one"
+
moteriški J.P. Gaultier "Ma Dame"
=
šie tris kvapai mane persiekioja, ir veda iš proot, todėl labai norėčiau sujungti juos į vieną gerą buteliuką.tikiuosi viename buteliuke kvapas bus dar malonesnes (nors jei tikrai, labai abejoju :D )


3in1 žurnalas:

Gyvenimiškas ir paskalų žurnalas "Žmonės"
+
Lietuviškas mados žurnalas "Express Mada"
+
Garsiausias mados žurnalas "Vogue"
=
Tai išeitų tikriausiai labai geraiii...nes žurnalaas būtųų tokio storumooo kaip Vogue, jame galėtume perskaityti visas visas paskalas ne tik apie lietuvių žvaigždes, bet ir apie užsienioo megastars, iš Express Mados paiimtume originalius, kokybiškus straipsius apie madą, jos istoriją, o iš Vogue dadėtumeme garsiausių brandu reklamas į kurias nerealiai mėgstu žiūrėėti.

3in1 kolekcija:

Moteriškasis Gucci arba Dior
+
Griežtas Lanvin
+
Aksesuarų pilnas Fendi
=
Nežinau ar yra genijus kuris galėtų tai suderiti, bet jai toks atsirastų būtųųųų tiesiog dieviška kolekcija


3in1 filmas:

Vyras kaip iš "James Bond"
+
Glamūūras ir prabangus gyvenimas kaip iš "Platon"
+
Beprotiška meilė kaip iš "My sassy girl"
=
gautisii tikrai geruliss filmaaas.. tokiaa veiksmo romantinė komedijaaa, kurr būtų rodomas naktiniss elitinio jaunimo gyvenimas, kartais paisgirstusi šuviai, greiti automobiliai, kostiumuoti mafijos vyrai, ir aišku tokia graži, beprotiškaaa meilės istorijaaa suuu nenormalia mergina ir kvailiu bernu :D vaaaaa...


3in1 pusryčiai:

Kvepianti kava Jacobs
+
Skanus kasnelis "Kinder Bueno"
+
Ir dar kokio greito maistooooo
=
po tokių tobulų pusryčiųų, eiiau toliauu miegooooot...o jei dar paruoštų geras mylimas žmogus, kuris nepatingėtų atsikelti ankščiau už mane pačią tai būtų idealu.


3in1 vaikinaas

Vieno vaikinooo tobūūlas kūūnas
+
Antro vaikino tobūūlas prootas ir gebėjimas įtikinti
+
Trečio vaikino tobūlas humoro jausmas, šmaikštumas ir sarkastiškas juokas
=
išeitųųųųųų mano idealus vyras, tik kaaip man paimt ir vieną dieną juos visuus sujungt į vieną tobuląąąą vyrą...jei kas turi gerų idėjų, prašau man padėt :D



3in1 draugas:

Toks pats afigiennas kaip aš V. ir D. (nu jie abu afigiennnni :D )
+
Toks pats protingas kaip aš Ch.
+
Toks pats mylintis mane kaip aš jį R.
=
Tobūūūlas mano druagas, bet jei rimtayyyyy man 3in1 draugo nereikiaaa, nes man jų keturiųųų labai labaaai užtenkaa. (čia nelabai išėjo 3in1 čia labiau 4in1 bet aš gi nekalta kad turiu tobūūūlų draugų )


3in1 draugė:

Pasiilgta Parisė Hiltonaitė
+
Stilingojiii storoji Ivilina
+
Geriausiojii Mama
=
Šitas girls aš ir nenoriu sujungt, bet jei reiktų, tai išeitų vienąąą geraaa, pasiilgta stilinga mama kurii būtųų ryžikė ir stora :D


3in1 daina:

Romantiškoji "Tik pasilik"
+
Tikrai faktais paremta (:D) "Madam"
+
Senas geras gabalas "You kill me with your smile" (šeip jis rodos ne taip vadinasi, bet jis yra geras, senas irr ten tokie žodžiai yra)
=
būtų dainaa, kuri grotų mao kambaryje dieną /naktį


3in1 diena:

Pusryčiai lovoje bemiegant
+
pietus lovoje bemiegant
+
vakarienė lovoje bemiegant
=
nors kartą gyvenime išsimiegočiau.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

E nu, mano tipo geriausia savybe, kad as protingas? wtf?
Ir dar, as turiu buti skiltyje kur 3in1 vaikinas (nes pagal aprasymus tai ten visi mano privalumai surasyti)nes joks as tau draugas. Sugalvojo ji cia,drauge atsirado :D
Ir atmink, as tavo blog`a skaitau tik todel jog noriu sužinoti kaip tu laikaisi, tai kad karts nuo karto parasyk kad tu gyva, niekas taves nemusa ir kad vis dar lauki ir myli Pona Edgara :D lovin

Anonimiškas rašė...

Cheezhai gyvenu gerai, niekas nemusa, vaiku neturiu, laukiu kol grisi, tada atsoksime musu vestuves :D :D :D
o tai kad tu nedraugas tai jau seniai supratau...draugai draugu nepalieka Lietuvoje :D :D :D