2008 m. gruodžio 31 d., trečiadienis

happy NY

Štai ir paskutinis mano pasisakymas šiais metais. Nors atrodo seniai atėjo laikas išaugti, bet aš kaip maža naivi mergaitė vis dar tikiu, kad kitais metais bus jau visai kitas gyvenimas. Kitaip gyvensiu, kitiap kelsiuos rytais, gersiu kavą be cukraus, busiu visiems labai gera, miela, pradėsiu naują veiklą, itt. Bet taip kalbu kiekvieną paskutinę dieną metuose ir planus visada kuriu ir užsirašau, bet noras viską keisti dingsta po kokios savaites :) Tikiuosi dabar viskas bus kitaip.
Na ką, šie metai man tikrai buvo geri, nuostabus ir tikrai tikrai prasmingi.
Šimtadienis, išlaikyti egzaminai, kurie ne tokie baisus, kaip apie juos visi kalbėjo, išleistuvės, universitetas , kuriame sutikau labai daug nuostabių žmonių, darbai, begalės nepamirštamų akimirkų su draugais, šeima, o be to ir blogas gimė 2008. Produktyvūs metai...( kaip pasakytų mano direktorė :D ) Tikiuosi buliukas bus man geras ir atnes dar geresnius metus. Visgi šiais metais planuoju ištekėti! :D :D :D
Tai va, o Jums aišku linkiu tiesiog nuostabių, tobulų metų. Happy New Year.
Susitiksim 2009.
(einu rašytis ant popieriuko planus 2009 metams, jei nors puse jų realizuosiu busiu savimi patenkinta. vat taip va)

Komentarų nėra: