2009 m. birželio 18 d., ketvirtadienis

delete


Tikriausiai pirmą kartą gyvenime man norisi taip dingti kuo toliau tos masinio vartojimo visuomenės, pasislėpti gyliai, tyliai, be ryšio, be papildomų informacinių priemonių, nežinoti, kas kaip kur, nematyti grožio, žerinčių akmenukų ir negirdėti suvaidinto žmonių juoko. Noriu basa bėgiooti laukais, išbraukti visus principus, žodžius, kvailą elgesį ir gražias akimirkas. Ištrinti viską, kas buvo nepamirštama, pamiršti viską apie ką buvo svajotą, atrasti naują naują visiškai kitą gyvenimą. Oh yeeee. Iki mano pabėgimo liko 11 dienų.


p.s. tai kad katYtė rašosi su "y" aš žinau, bet mano debiliškas nickas dar nereiškia kad aš noriu būt ta būūtent katyyyyte, aš noriu būt tupa katitė. su "i". Ar kam nors kas nors neaišku? (:
p.s.2 ir man visiškai yra giliai dzin ant mano blogos nuotaikos nes mano plaukai kvepia mandarinais ir maaan gerai. taip gerai kad geriau negali būti.bl.


Na o dbr, labankt
einu sapnuoti savo Gucci aukštakulnius, Balmain švarkelį, įdegusias kojas, raudoną pedikūrą ir neceliliuotas šlaunis. Wahhh. Kiek man mažai reikia iki pilnos laimės. oh oh oh


Šiandien jaučiuosi naudinga, reikalinga... nūū nors kažkam aš suteikiu džiaugsmą ir kančias Whahh. Bet- Per kančias į žvaigždes ane? Sėkmes.

4 komentarai:

69 rašė...

katite tu ble katite :D
kas tau nx pasidare su savo katitem zuvitem ir etc.

posh rašė...

o zuvyte su 'Y' rasosi :D nes zuvyte ne tupa jeigu ka. o man nieko nepasidare, auksinio amziaus krize :D hyhyhyhy

Martyna rašė...

"einu sapnuoti savo Gucci aukštakulnius, Balmain švarkelį, įdegusias kojas, raudoną pedikūrą ir neceliliuotas šlaunis"
verksiu kaip graziai skamba

posh rašė...

svajonės visada gražiai skamba ;) tik kad jos niekad neišsipildo ;?"%##%#^##%$#