2009 m. birželio 17 d., trečiadienis

Iš kur atsiranda stebuklai?



Pasakysiu Jums atvirai. Šiandien man didžiausias stebuklas buvo miegas. Išsimiegojau. Beveik. Bet savaitgalį dar atsigriebsiu ir išsimiegosi iki pamėlynavimo, nes net negalvoju kur nors išeiti iš namų. Nebent KAŽKAS labai pasistengtų ir padovanotų man anksčiau laiko Gucci batelius. O tai tikrai būtų tikras stebuklas! O prie Gucci batelių turiu dar nerealius šortus, švarkelįį ir vopščim gautųsi tikras mėnesio įvaizdis. Mano look of the month ir yraa high heeels, shorts ir koks nors švarkelis, t-shirtas or somthng panašaus :) omggg, kaip amazzzing. Ir dar tokiosss rudai rudai šokoladiniai įdegusios kojos. Argi neperfect?



















































Kada gi atkeliaus tikroji saulė? Kada galėsiu varyt prie jūros ir pasidegint? Ir šeip sugalvojau jog noriu kokio open airo, tokioo visooo so soo sooo glam ir kad būtų tokiee apuepinnni visi žmonės! ir tokios geros gerooos muzikos, kuri šiandien kaip nekeista groja mano winampe. ir noriu ilgų plaukų ir kad kai pūstų vėjas jie taipp gražiai gražiaiii uždengtų man veidą. Eik tuuu sauu, kaip pavydžiu visooms kurios turi ilgus plaukus! :) Žodžiu, pirkit šortus, deginkitės ,gerbkit ir mylėkit vieni kitus ;)))
Na ir pabaigai, tiesiogg vienas nuostabus nuostabus pokaalbiss...
- Man liūdna! tu žadi žadi ir nieko iš to...
- Pameni žadėjau padovanoti vanilinį dangų?
- Nūūū
- Tai va, nori?
- Ble nenoriu, nes padovanosi filmą ir turėsiu tipo džiaugtis
- Ne
- Olrait dovanok dangų
- Šioje dovanoje svarbiausias dalykas ne dangus, o VANILINIS
Whahaha po 10 min gavau vanilinių ledųųų (mm) mano mėgstamiausi :))) aišku Gucci bateliai atneštų didesnį džiaugsmą, bet kaip šiandienos mano gerai nuotaikai ledai buvo visai nieko ;))

Visda Jūsų,
katitė <3

6 komentarai:

Kamile rašė...

Blem ir as noriu ilgu plauku, tik as pati kai kas dien ziuriu i veidrodi tai jie man kaip neauga taip neauga. Ir as vis karts nuo karto noriu juos vel nusikirpt, kad bent jau ilgis padorus butu, o ne kazkoks nivtemu kaip dabar. Tik va Kipras palaiko mano ryzta augintis ir vis primena kad as noriu ilgu. Aciu jam :))))

posh rašė...

Tai pas tave nors so so ilgesnii, o as noriu bet nuolat kerpuosi, nes visi sako kad man taip geriausiai tinka :) zodziu suck! :) sekmes auginant plaukus ;D

mil rašė...

ir ash noriu lb lb lb noriu tik jie pradeda nesamoningai garbanotis todel jau ryytoooj pagaliau eisiu kirptis ir vel busiu mil trumpaplaukeee ir dar turejau ryzto nedazyti plaukuuuu, 4 men vaiksciojau baisi o ryt nusidazysiu busiu baltaplauke trumpaplaukee ir bus so so so cool :D

critic rašė...

no noooo nooo, bus not kul jei busi sviesiaplauke!:DDD

fetisas rašė...

omg , sortai tikrai yra zjbs, bet as labiau myliu sijonus, o ft tai belekiek geros.

posh rašė...

to mil: tu jau penktadieni turejau buti blondi danono pagalba :P

critic: nu tegul eksperimentuoja :DDD

fetisas: tu man siandien savo irasu sugadinai nuotaika nes as neturiu ka rengtiiis :D wahahahha :D ir 7 daiktai man tikrai nepades ;/ tarp 7 daiktu sortu nebuvo!