2009 m. birželio 24 d., trečiadienis

Skubi dubi duu, wea a u???

Wawyywaa.
Šiandien man tikriausiai laimingiausia diena ever ir ne todėl, kad gavau Gucci batus ir ne todėl, kad man kažkas nupirkooo deimantinįį žiedąą, o todėėėėėl nes man pataisėė kompąąąąąąąąąą, kuris dėja kažkodėl sunegalavoo ;) bettt vieno Gero Žmogaus deka, aš turiu savo laptopą ir visuuus tam reikiamus pričindalus :) Visad sakiau kad gerai turėti bojfriendą informatiką, tai kad, džiaukites kas turit!!!! :)))))


Tai va, baigiam čia kalbėti apie praeities nelaimes, pakalbėkime apie tai, kad martinis ir soda yra geriausias kokteilis eveeer. Nes nuo joo ryte neskauda galvą ir šeip jautiesiii žiauriai žiauriaii fun ;)



Savaitgalis jau kaip ir seniai buvo, bet apie tai kaip nusivyliau "Tebūnie naktis" negaliu neužsiminti :) apart cukrinės vatos nieko gerooo ten nebuvooooo :D visieeems seniams žostkas nedapisitas nu ir tieeek :) Nū ir šeippp po savaitgalioo nutariauuuu negert ir nesileisti į kalbas su visokiais looopaaais :) Rytas aišku buvo vienas blogiausių mano gyvenimee bett mano sexy šortai ir geros dainos leido maaan surengti koncertą mano svečiams :)

Na o vakar, Joninės, su vainikais irr upe ir medžiais irr šeip lietumi. Geriausias lietus eeveeer. Kaip aš norėėjo pašookti lietuje, pamesti skėtį irrrr taipp viskas buvoooo amazinnng ir miela ir jauku kadd oh oh oh ;) Ir tas didelis demėsyys visų visų man rūpimų žmoniųų ;)) whahaha kažkokia aš žiauriaii laiminga :P


na o dbrr
myliu bučiuojuuuu ir lekiu toliau džiaugtis savo atnaujintu laptopčiku ;)))

p.s. noriuu šoktii lietujeeeee visad visad visad visad visad visad , taip šookti, kaip apie tai dainuoja cicinaaaas ;))



2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

as irgi be kompiuterio neisivaizduoju savo gyvenimo. ;)

posh rašė...

O man tai cia isvis kulturinis sokas buvo