2009 m. birželio 8 d., pirmadienis

Onqie sugerce pujie Usvelandre kombedinsse

Ohhh no, ir vėl pirmadienis :)


Man atrodo, kad mano gyvenime vien pirmadieniai ir penktadieniai, kitų dienų kažkaip neįsimenu :)



Šaštadienį beveik visą dieną praleidau akropolyje...ir nieko geroo neradau :) ta prasme radau tokius šooortus sexymazafakawrararamažuli bet deja nedrįsau sau jų nusipirkti, bet kai tik mano kojų padėtis pasitaisys iškarto paimsiu tuos šortukus į savo glėbį, o kol kas tenkinuosi paprastais trumpais tamsių džinsų šortukais :) Ir viskas būtų gerai, bet kai šian pamačiau naujausias Vicky nuotraukas, vos nemiriau iš pavydoooo. Nu kaip gražiai ji atrodooo. Trumpi plėšyti šortukaiii, high heels...omg omgg! O vat jeigu aš kažką panašaus užsidėčiau...atrodyčiau grynai kaip bitch. oh no, kodėl aš tokia nelaiminga ;DD




Tai va, daugiau pasakoti neturiu jėgų, bet pasakysiu, kad Žuvytė baigia išprotėėt ;)))

p.s. vakar sugalvojau jog reikia varyt į kurortą su kokia stora drauge, na ir aišku labiausiai man tinka Dzijana prie kurios aš optiškai tikiuosi atrodyti lieknesne :D wahhaha :) Na o ji šalia manes galės jaustis protingesne ;DDD Nes protas pasirodo ne IQ skaičiuojamas o kitais dydžiais :)))))

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

jetau jetauuu Vicky sexymazafaka...tiesa sakai jei taip apsirengciau buciau bitch

posh rašė...

as visad tiesa sakau :P bet argi ji ne sexymazafaka? man tai grazu ;) del skonio nesigincijama :)

Anonimiškas rašė...

dieviskai atrodo ;)

posh rašė...

man irgi nerealiai :))) irgi taip noriu!

fetisas rašė...

blee ta kale tikrai turi kojas ;o

Martyna rašė...

jos nesveikai grazios kojos.

posh rašė...

ji nekale ;D man ji patinka tai kad nevarykiit, o seip kojoos taiii negaliu ziureet kokios amazingg