2009 m. birželio 20 d., šeštadienis

Resort 2010

hey,
dažniausiai nuotaikai gerinti turiu geriausią vaistą- tai naujų drabužių įsigijimas arba naujų kolekcijų peržiūrėjimas. Kaip tik nebuvau spėjusi peržiūrėti visas resort 2010 kolekcijas, tad naktis buvo ilga ir sakyčiau išsirinkau gan daug įvairiausių derinukų, nuotraukų ir modelių kurie drąsiai galėtų atsirasti mano spintoje ;) Bandžiau iš kiekvienų daugiau mažiau žinomų mados namų išsirinkti bent po vieną modelį, bet dejaa, pavyzdžiui Calvin Kleino visiškai šiemet nesusižavėjau ir nieko doro ten nepamačiau...whahah užtat Gucci, Stela McCartney, Cavalli, Burberry ir BCBG Max Azria atsirado mano geidžiamiausių kolekcijų viršunėje. Nūūū jau tokį grožįį sukūūrti tai reikėtų pasistengti :))) aiškuu tai nėra couture kolekcijos, bet šie casual clothes man paliko didelįį įspūdį ir žodžiu, kaip visad viskoo noriu :) ypaač batųųų. ir ypač iš Gucci ir BCBG Max Azria kolekcijųųų.
Pradžioje keletas nuotraukų iš visokiausių kolekcijų, na o po to pakalbėsime apie tai, ką man žutbūt reikia turėti savo spintoje ;D






























Štai ir pagaliau, turėsite puikią progą pamatyti, geriausias iš geriausių, aišku viena, tai skonio reikalas, bet mano skonis yra neginčitinas, todėl norit to, ar ne, turit susitaikyti, kad šie modeliai yra žiauriai žiauriai geri.
Tas šiemet Roberto Cavalli pateiktas miestietiškas stiliukas, manee nužūūūūdėė nes aš irgii tokio norio. Kolekcija kaip visad spalvinga ir nežinau kodėl, bet resortas man primena tokįį žiauriai niujorkietiška stilių. Oh oh ohhhhh I`m loving it.






Burberry Prorsum mane užbūrė savo paslaptingumu, ir tokiuuu žiauriai žiiauriai jaukiais lietpalčiais, aišku, nebūtų aukštakulnių tie lietpalčiai atrodytų gan bohemiškai, bet su high heels, prezentuojasi visai puikiai.




Šiemet visos linijos Max Azria mane lengvai nustebino. Nors Herve Leger kolekcija aišku nieko naujo, tačiau tos suknelės jau tapo holyyvūūūdo klasika, turbūt nerasite nei vienos gražuolės kuri neturėtų savo spintoje Herve leger suknelės :) Na o iš Max Azria mane labiausiai patraukė šį kartą BCBG Max Azria drabužiai ir BATAI. batai tai išvis mane įtraukė į gilią depresiją. Ir tos trumpos chic suknelės. Omg omg omggg. žodžiu, šie batai ir šios suknelės ir šeip visa kolekcija yra mano vienas geriausių atradimų šiaą vasarą.



Gucci kaip gucci. Mane papirko aišku šortai. Nes šią vasarą šortai mano spintoje yra favoritai ir jų turi būti daug daug daug. Tai va, todėl pamačiusi gucci resort kolekciją negalėjau jos neįtraukti į mano geriausių sąrašą. p.s. o dėl batų tai išvis tyliu. Nes myliu noriu negaliu nes aš batų neturiu, jei dabar aš juos turėčiau kaip galėčiau užsidėčiau :D whahaha.



Na ir paskutinis šio sezono atradimas tai Stella McCartney. Jau senokai pastebėjau, jog red carpets tiesiog mirga marga nuo McCartney suknelių, o dabar dar ta resort kolekcija ir mane tiesiogg traukte traukia įsijungti į Stellos fan klubą. Linksmai ir nuotaikingai pristatyta kolekcija, gražiai suderinti neriniuoti drabužėliai atrodoo tobulai ir neįtikėtinai moteriškai :) ohohohohhh :)






Na tai tiek šiandien naujienų.
Pasakysiu jums atvirai, šis nuotaikos gerinimo būdas yra blogiausias koks nors išrastas dalykas, nes po tokių seansų, kaip kolekcijų peržiūrėjimas, negali užmigti dar kokias 4 naktis, nes visą laiką galvojii, kad kaippp smagu būtų prisijaukinti tą ar aną modeliuką savo spintoje.
With lovve,
i

2 komentarai:

Martyna rašė...

Max Azria labai labai!

posh rašė...

Man irgiiii kaip ne keista žiauriai patiko šį kartą :)