2009 m. birželio 25 d., ketvirtadienis

meilė seilė


Kai aštuoni šimtai devyniasdešimt šeštą kartą žiūriu naktį vieną ir tą patį filmą, tai tikriausiai su manim nėra viskas gerai. Jau buvau kažkada užsiminusi, kad SCUSA MA TI CHIAMO AMORE yra vienas mano geriausių kada nors matytų filmų, nors ten grynai pasaka, grynai gal ir visiškai nerealistiška pasaka, nu beeet man kartais taip norisi patikėti stebuklais ;))

Ir šeip nežinau kas su manim vyksta pastaruoju metu. Sėdžiu su telefonu rankoje, laukiu skambučio, laukiu sms, laukiu kol mano skype vėl sumirgės oranžine spalva, o kai sulaukiu pati nežinau ar man viso to reikia ;) Beeeeet visada yraaa geraii sulaukti dėmesio, ypač iš gerų žmonių ;))) Okeey, apie meilęę pakalbėsim kada nors kitą kartą, gal tada kai pati patikėsiu, kad ji egzistuoja ir kad visgi meilė tai ne pinigai- išskaičiavimas- subinė- papai- seksas- ir visas kitas pašalinis dalykas ;) Nes kol kas, mano aplinka ir Vilniaus naktinis gyvenimas tikrai neduoda jokių šansų kad aš patikėsiu, jog mergaitė išvažiavusi iš Pramogų banko su vyrioku ir poršu, tiesiog jį įsimylėjo iš pirmo žvilgsnioo ;)) na gal aš ir naivii, betttttt ašš jau tokiuuss pokštus tikrai žinaaau :}}}


Na mano tikroji ir vienintelė meilėė šią vasarą atsirado šortams :D ir apie tai jau kalbu ir kalbu ir negaliuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :) šeip dbrr mane sužavėjo running shorts nes jieee karštai vasaros dienaii tiesiog kuo puikiausiai tinka :) ar kokiai iškyyylai prie ežerooo :) omggggg irrr rudos kojos.... (mm)















p.s. šiee dolčegabana berniukaaaai yra tiesioooggggggggggggggggggggggggg seeexųųseeeksaaai. Nūūū man nuo tokių berniukų depresijos prasidedaa (mm) wararararrararararrara.


Einu žiūrėt aštuoni šimtai devyniasdešimt septintą kartą scusa ma ti chiamo amore.!.

2 komentarai:

Kamile rašė...

Žinok meile yra:) Dažniausiai ten kur niekad nežiūri :)))

posh rašė...

Wahaha :) nu gal ir yraa, bet tik ne mano gyvenime :D kol kas :}}}