2009 m. birželio 11 d., ketvirtadienis

I like you. I like sex. It’s nice…

Ilgai galvojau parašyti ką nors ir pradžiūginti ar palikti visus k čiortu ramybėje :) ir jau beveik variau miegoti, tokia visa graži, patenkinta, laiminga, rami, kvepianti, bet kai pamačiauuuuuu Daviduko nuotraukas iš Armanio reklamos tai vaj vaj vaj kaip susigadino nuotaika. Nū tiesiooog šūdas. Va ką aš galiu pasakyti. Vicky aišku nuotraukoje iš tos pačios serijos atrodo daug maž gražiai, nūū bet jau iš Devido to nesitikėjau nes atrodo nlbj, kūnas aišku so soo bet tie plaukai, primena kažkokius D&G metų modelių įvaizdį, ir tas įvaizdis man nelabai buvo patikęs :D wahha nu bet aišku, aš nieko nesuprantu tame grožyje tai ką čia daugiau ir bepridursi...






Kalbant apie dar kitus dalykus kuriuos aš nelabai suprantu tai aišku būtų boys. Bet visgi koks turi būti avigalvis kad susipažinus, trečias klausimas būtų ar turi vaikiną? Jolki palki, nūū blee negi aš tokia tupa atrodau ir negi nesimato kad mane negatyviai veikiaa tupi klausimai. Kaip galima klausti po minutes pokalbio ar turiu vaikinąą nūū paaaaaaiškinkite man, nes aš esu super puper kvaila ir man nedaeina. Esmė tokia, kad šiandien man yra viskas gerai, mano poreikiai visi patenkinti, mano gyvenimas nuostabus, mano rožiniai nagai labai nervina aplinkinius o man yra giliai dzyn. Nes man yra viskas gerai Seksitaim!


Vopčšim du beveik tobuli vyrai pasakė kad suliesiejau!!! Wawawyyywaaaa :)


AJ nuu nėr ką čia pasakot, kai viskas gerai, šeip turiu daug daug žiauriai įvairių dalykų jums parodyti, bet kada susirasiu laiko tai i don`t know, nes jau tokiaaa užsieėėmusi kad vaj vaj vaj vaj vaj vaj :)))


O galu gale nutariau jums parodyti ką parašė mano mylimiausias užsienio druagas Čižokas ;)


Ištrauka iš el.laiško (kalba taisyta daugmaž) : (...) O mano pasikeitimo į gerąją pusę kulminacijos taškas įvyko tada, kai pirmą kartą savo gyvenime nutariau meet with girl - ne šeip sekso reikmėms, bet dvasiniam bendravimui. Pabendravom, nu rodos viskas allright, nuvežiau namo - beveik džentelmenas. Net gėlių padovanojau. Imagine it! Ryte prabundu - visi apilinkėje kalba kad aš gėjus. Zjbs panos pavaro! Su jumis tik miegot ir reikia, nes poto nuo nedapisito nesamones šnekat. (...) ( stengiausi kažkiek taisyt jo kalbą, ir kalbos kultūrą, nes pati ne viską supratau :D bet esmė tai tokia pati :D )


Tai tiek šian mano pasakojimų. Labankt ir gero savaitgalioo. Aišku palinkėčiau saulėtų gražių orų, bet žinau kad bus lietus taii kad nepamirškit skiečio :*




Miau miau miau bendraukim artimiau!

Mūr mūr mūr pažaiskime liamūrr!

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

o tiek fotošopo kaip Viki, tai aš už ją geriau atrodyčiau, hahah :)
o vyras gi man kaip tik labai gražiai atrodo, toks 50s sailor man tie plaukai ir virvė :)

Anonimiškas rašė...

man patinka paskutinis paveiksliukas. daug jausmu ideta i si kadra.

posh rašė...

Nu dėl photoshopo tai as nieko nesakau, bet man davidas nu tosk prplokstas atrodo, ne mano skonio :)

posh rašė...

o del paskutinio paveiksliuko tai jo jo jo, man jis ziauriai patinka : toooks niamiii niamii

Anonimiškas rašė...

Inesa, dar visam pasauliui papasakok kad Edgaras yra gėjus

posh rašė...

o kas cia blogo? :DDDd nu edgaraaai nepyyyk, tiesiog parodziau, kad vaikinai butu perspeti, kaip kartais atsitinka :D